Numer oferty: StPr/25/0710
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Mazowiecka 12, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, powiat: nowodworski, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. Przygotowywanie danych do projektu arkusza organizacji Przedszkola.
2. Przygotowywanie materiałów pomocnych w opracowywaniu planu finansowego Przedszkola.
3. Wprowadzanie dokumentów finansowych do systemu Otago (moduł WYBUD, GRU).
4. Rejestrowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej w systemie Otago (Edicta).
5. Udzielanie informacji interesantom (rodzicom) dotyczących pracy i funkcjonowania Przedszkola (w tym wydawanie i przyjmowanie Kart zgłoszenia dziecka do przedszkola).
6. Przygotowywanie projektów pism z zakresu realizowanych zadań.
7. Prowadzenie ewidencji i rozliczeń druków ścisłego zarachowania.
8. Obsługa systemu e-dziecko DIPOL w ramach rozliczania opłat za pobyt i żywienie dziecka w Przedszkolu.
9. Prowadzenie ksiąg ewidencji dzieci uczęszczających do Przedszkola i innych rejestrów zgodnie
z obowiązującymi przepisami.
10. Prowadzenie rejestru rachunków, opisywanie faktur i terminowe dostarczanie ich do Biura Księgowości w Nowodworskim Centrum Usług Wspólnych.
11. Terminowe dostarczanie wszelkich dokumentów rozliczeniowych do Biura Księgowości w Nowodworskim Centrum Usług Wspólnych.
12. Zabezpieczenie potrzeb Przedszkola w zakresie wyposażenia w materiały biurowe i sprzęt biurowy.
13. Prowadzenie ewidencji inwentarzowej majątku Przedszkola.
14. Uczestnictwo w pracach związanych z inwentaryzacją.
15. Uczestniczenie w kasacjach i spisach z natury majątku Przedszkola.
16. Załatwianie spraw związanych z utrzymaniem w stanie używalności urządzeń biurowych.
17. Prowadzenie rejestrów i przygotowywanie projektów umów realizowanych przez Przedszkole związanych z usługami, itp.
18. Pomoc w pracach komisji rekrutacyjnej do Przedszkola oraz pomoc przy obsłudze elektronicznego systemu naboru.
19. Archiwizowanie dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami.
20. Współpraca z organem prowadzącym oraz Nowodworskim Centrum Usług Wspólnych w zakresie zadań realizowanych na stanowisku.
21. Właściwe zabezpieczenie pieczęci i dokumentów, zabezpieczenie tajności i poufności spraw,
w tym ochrona danych osobowych.
22. Wykonywanie innych czynności z zakresu działania Przedszkola zleconych przez Dyrektora, zgodnie z kwalifikacjami oraz zajmowanym stanowiskiem.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.01.2026
Wynagrodzenie brutto: od 5 800 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- Obsługa komputera (znajomość programu MS-Office)
Wymagania pożądane
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), kierunek: Administracja, Finanse, Zarządzanie
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
1. posiadanie obywatelstwa polskiego,
2. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3. brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4. nieposzlakowana opinia,
5.wykształcenie średnie lub wyższe kierunek: administracja, finanse, zarządzanie (w przypadku wykształcenia średniego wymagany jest min. 3 letni staż pracy),
6. znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania placówki oświatowej, w tym ustawy o finansach publicznych, Prawo zamówień publicznych, ustawy Prawo oświatowe, Karty Nauczyciela, ustawy o pracownikach samorządowych,
7. znajomość obsługi komputera (pakiet biurowy Microsoft Office, Internet) oraz sprzętu biurowego,
cechy osobowościowe:
- samodzielność,
- odpowiedzialność (terminowość, dokładność, sumienność),
- umiejętność pracy w zespole,
- odporność na stres,
- wysoka kultura osobista,
- dobra organizacja pracy.
Wymagania dodatkowe:
1. doświadczenie w pracy na tożsamym stanowisku w placówce oświatowej,
2. praktyczna znajomość obsługi systemu e-dziecko DIPOL oraz programu VULCAN i systemu Otago.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Publiczne Przedszkole Nr 1
NIP: 5311339252
REGON: 013003327
Krótki opis działalności gospodarczej: Wychowanie przedszkolne.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Mazowiecka 12, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, powiat: nowodworski, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Katarzyna Stradza
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Warunkiem wzięcia udziału w rekrutacji jest złożenie następujących dokumentów
w języku polskim:
1. listu motywacyjnego z własnoręcznym podpisem,
2. kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie z własnoręcznym podpisem (wzór do pobrania na stronie https://pp1nowydwormaz.szkolnastrona.pl/bip/, zakładka Nabory),
3. dokumentów poświadczających wykształcenie i doświadczenie zawodowe (m.in. kserokopie świadectw pracy, zakresów czynności, kserokopie świadectw ukończonych szkół,) lub w przypadku pozostawania w stosunku pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu potwierdzającego staż pracy,
4. w przypadku dobrowolnego podania innych danych niż wymienione w art. 22 1 Kodeksu pracy wymagane jest złożenie podpisanego oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych (wzór do pobrania na stronie https://pp1nowydwormaz.szkolnastrona.pl/bip/, zakładka Nabory).
W razie niedostarczenia wyżej wymienionych dokumentów lub braku własnoręcznego podpisu na tych dokumentach kandydat nie spełni wymogów formalnych zawartych w ogłoszeniu o naborze na wolne stanowisko urzędnicze.
W przypadku zatrudnienia wymagane będzie dostarczenie informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie przestępstw ściganych z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych: w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Publicznym Przedszkolu Nr 1, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był wyższy niż 6 %.
Miejsce i termin złożenia dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne z własnoręcznym podpisem należy składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem nabór na wolne stanowisko specjalisty ds. administracyjnych w Publicznym Przedszkolu Nr 1:
1) osobiście w siedzibie NCUW, ul. Zakroczymska 30, Nowy Dwór Mazowiecki, sekretariat pokój nr 22 lub
2) przesłać na adres: Nowodworskie Centrum Usług Wspólnych, ul. Zakroczymska 30, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki lub
3) za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: nabory@ncuw.pl
w terminie do dnia 15.12.2025 r., w godzinach pracy NCUW, decyduje data wpływu oferty do NCUW (nie liczy się data stempla pocztowego; w przypadku skorzystania z drogi mailowej decyduje data wpływu e-maila do NCUW). Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.
W przypadku wykorzystania drogi mailowej do przesłanej wiadomości załącza się skany dokumentów wyszczególnionych w ogłoszeniu, w tym podpisane własnoręcznie przed zeskanowaniem oświadczenia.
W ofercie należy podać dane kontaktowe w celu otrzymania powiadomienia o etapach rekrutacji.
Nie ma możliwości uzupełnienia dokumentów po upływie terminu składania aplikacji.
W terminie do dnia 19.12.2025 r. zakwalifikowani kandydaci zostaną poinformowani o miejscu i terminie dalszego procesu rekrutacji.
Informacja o wyniku naboru prowadzonego na zasadzie otwartości i konkurencyjności będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Publicznego Przedszkola Nr 1, przy ul. Mazowieckiej 12 w Nowym Dworze Mazowieckim.
Po 3 miesiącach od zakończenia naboru oferty osób, które w tym czasie nie odbiorą dokumentów aplikacyjnych, zostaną komisyjnie zniszczone