Numer oferty: StPr/25/0878
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Gostynińska 2, 09-520 Łąck, powiat: płocki, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Kierowanie i nadzór nad pracą GOPS w Łącku, zapewnienie prawidłowej i terminowej realizacji zadań określonej ustawą o pomocy społecznej oraz innymi przepisami, wydawanie decyzji administracyjnych z zakresu działania jednostki, nadzór nad prowadzeniem postępowań administracyjnych oraz dokumentacji w zakresie świadczeń realizowanych przez GOPS, sporządzanie sprawozdawczości, współpraca z instytucjami rządowymi, samorządowymi, organizacjami społecznymi oraz innymi podmiotami w zakresie realizacji zadań pomocy społecznej, przygotowywanie projektów aktów prawnych, rozpatrywanie skarg, wniosków i petycji, zarządzanie składnicą akt GOPS, przygotowywanie projektu budżetu jednostki, przestrzeganie dyscypliny budżetowej, wykonywanie innych prac zleconych przez Wójta, Zastępcę oraz Sekretarza Gminy.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.01.2026
Wynagrodzenie brutto: od 6 500 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera i Internetu
- prawo jazdy kat B
- analiza dokumentów i pisanie wniosków
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: [Umiejętność 2] : znajomość specyfiki pracy w jednostkach pomocy społecznej
[Umiejętność 1] : szkolenia z zakresu specjalistycznych działań i problematyki społecznej w tym praca z rodzinami w zakresie przeciwdziałania przemocy
[Inne] : Specjalizacja w zakresie organizacji pomocy zgodnie z art. 122 ust. 1 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej. Znajomość aktów prawnych dotyczących funkcjonowania GOPS u i samorządu gminy. Obywatelstwo polskie i pełna zdolność do wykonywania swoich obowiązków.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Gminy w Łącku
NIP: 9710295044
REGON: 000538923
Krótki opis działalności gospodarczej: Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Adres www: https://gminalack.pl/
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Gostynińska 2, 09-520 Łąck, powiat: płocki, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Katarzyna Kwestarz-Chmielecka
Nr telefonu: 243841414
E-mail: kadry@gminalack.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być przez kandydata własnoręcznie podpisane i złożone osobiście w siedzibie Urzędu Gminy w Łącku lub dostarczone listownie w terminie do 15 grudnia 2025r. do godziny 13:00 pod adres:
Urząd Gminy w Łącku, ul. Gostynińska 2, 09-520 Łąck w zaklejonych kopertach z dopiskiem: "Nabór na wolne stanowisko urzędnicze - Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łącku". Jednocześnie UGw Łącku informuje i zastrzega, iż procedura naboru może być odwołana (unieważniona) w każdym czasie bez podania przyczyny.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta