Data dodania: 2025-12-05
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Otwocku
Pracodawca: kontakt przez PUP
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie, średnie ogólnokształcące, średnie branżowe, średnie zawodowe
Numer oferty: StPr/25/0629
WARUNKI PRACY i PŁACY
Zakres obowiązków: Oferta Robót Publicznych dla osób bezrobotnych
- Nadzór nad prawidłowym wykonaniem umów w zakresie realizacji zadań publicznych;
- Przygotowywanie zestawień i raportów - sporządzanie sprawozdań i tabel pomocniczych dla kierownika Grupy Remontowo-Porządkowej ZGM, na podstawie zgromadzonej dokumentacji technicznej;
- Wsparcie w zakresie zamówień publicznych, w tym kompletowanie dokumentacji przetargowej;
- Obsługa korespondencji i materiałów roboczych - przygotowywanie pism, kopiowanie i skanowanie dokumentów.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 15.12.2025
Data zakończenia: 14.06.2026
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
- średnie zawodowe 4-letnie
- średnie ogólnokształcące
- średnie branżowe
- średnie zawodowe
Uprawnienia:
- obsługa urządzeń biurowych (pakiet MS Office)
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: kontakt przez PUP
Krótki opis działalności gospodarczej: Administracja ZGM
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Adres: Górna 11, 05-400 Otwock, powiat: otwocki, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Doradca ds zatrudnienia
Nr telefonu: 227793714
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Skierowanie poprzedzone kontaktem telefonicznym