Numer oferty: StPr/25/0564
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Międzyleska 4, 64-730 Wieleń, powiat: czarnkowsko-trzcianecki, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1.Udzielanie pomocy bezrobotnym, poszukującym pracy i osobom niezarejestrowanym, w tym biernym zawodowo w uzyskaniu zatrudnienia lub innej pracy zarobkowej.
2.Kierowanie bezrobotnych i poszukujących pracy do form pomocy.
3.Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z bezrobotnymi, poszukującymi pracy lub osobami niezarejestrowanymi, w tym biernymi zawodowo, oraz z pracodawcami.
4.Przygotowywanie, modyfikowanie i monitoring realizacji indywidualnych planów działania.
5.Udzielanie pracodawcom pomocy w pozyskiwaniu kandydatów do pracy, w tym pozyskiwanie ofert pracy.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 20.01.2026
Wynagrodzenie brutto: od 4 806 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- obsługa poczty elektronicznej
- obsługa komputera - Ms Office
- biegła obsługa komputera i Internetu
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: 1.Niezbędne:
-obywatelstwo polskie,
-pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
-brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-nieposzlakowana opinia,
-posiadanie kompetencji społecznych,
-wykształcenie wyższe.
2.Dodatkowe:
-znajomość przepisów dotyczących rynku pracy i służby zatrudnienia oraz aktów normatywnych tej ustawy,
-znajomość obowiązujących procedur administracyjnych,
-znajomość podstaw prawa pracy,
-dobra znajomość pakietu Office,
-umiejętność obsługi programu komputerowego EZDok, SYRIUSZ
-umiejętność pracy w zespole,
-umiejętność nawiązywania kontaktów z ludźmi i postępowania z nimi, wysoka łatwość wypowiadania się, wysoka samodzielność w organizowaniu i planowaniu własnych działań, odporność na stres
i samokontrola emocjonalna, umiejętność współdziałania, ale też realizowanie indywidualnych zadań, zdolność przekonywania, wytrwałość i cierpliwość,
-chęć pomagania, radzenia i wyjaśniania innym ludziom
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Czarnkowie
NIP: 7631865026
REGON: 570867648
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Ppłk. Orłowskiego 1, 64-700 Czarnków, powiat: czarnkowsko-trzcianecki, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Marzena Jackowska
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1. List motywacyjny własnoręcznie podpisany przez kandydata.
2. Życiorys (CV) własnoręcznie podpisany przez kandydata.
3. Wypełniony kwestionariusz osobowy dla kandydata ubiegającego się o zatrudnienie.
4. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie potwierdzone za zgodność z oryginałem.
5. Kserokopie świadectw pracy potwierdzone za zgodność
z oryginałem.
6. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie umiejętności lub uprawnień na danym stanowisku potwierdzone za zgodność z oryginałem.
7. Oświadczenia kandydata własnoręcznie podpisane o:
a. posiadaniu obywatelstwa polskiego,
b. pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
c. braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
d. braku przeciwskazań do pracy na stanowisku objętym naborem,
e. wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby związane z naborem,
f. zapoznaniu się z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Czarnkowie (treść klauzuli informacyjnej w załączeniu).
Wszystkie dokumenty opracowane przez kandydata muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem. Wszelkie dokumentów złożone w postaci kopii (każda strona dokumentu) muszą być potwierdzone przez kandydata klauzulą za zgodność z oryginałem i również własnoręcznym podpisem.
Termin składania dokumentów aplikacyjnych:
do dnia 18.12.2025 r. do godz. 15:00
(decyduje data faktycznego wpływu do urzędu)
Aplikacje, które wpłyną do PUP w Czarnkowie niekompletne lub po określonym wyżej terminie podlegają odrzuceniu.
Miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
Powiatowy Urząd Pracy w Czarnkowie
ul. Orłowskiego 1, 64-700
Sekretariat - pok. nr 10, w godzinach urzędowania lub pocztą
na adres jak wyżej.
Dokumenty prosimy składać w zamkniętej kopercie w z dopiskiem
Nabór ogłoszenie nr 4/2025.
Inne informacje:
1. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://www.bip.pupczarnkow.pl) oraz na tablicy informacyjnej Powiatowego Urzędu Pracy w Czarnkowie, ul. Orłowskiego 1.
2. Oferty odrzucone oraz te, które wpłyną po terminie wyznaczonym w ogłoszeniu zostaną komisyjnie zniszczone.
3. Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w ogłoszeniu o naborze.
4. Dokumenty aplikacyjne można odbierać osobiście po zakończeniu procedury naboru przez okres 1 miesiąca, począwszy od dnia ogłoszenia wyników. Nieodebrane dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone.
5. Powiatowy Urząd Pracy w Czarnkowie zastrzega sobie prawo unieważnienia naboru, bądź niewybrania kandydata/kandydatki bez podania przyczyny.
szczegółowe informacje dostępne są na stronie internetowej:
https://www.bip.pupczarnkow.pl/156,konkursy-aktualne?tresc=3306
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta