Numer oferty: StPr/25/0794
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Rynek 41, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Patrz oferta o naborze na stanowisko ds. poboru na stronie internetowej BIP Urzędu Miasta Bolesławiec www.um.boleslawiec.bip-gov.pl/public/?id=108969
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
* prowadzenie ewidencji i postępowań podatkowych w zakresie zastosowania przez Prezydenta Miasta Bolesławiec ulg w podatkach i opłatach lokalnych, udzielania ulg w podatkach stanowiących dochody gminy, a pobieranych przez naczelnika urzędu skarbowego oraz z tytułu grzywien nałożonych mandatami karnymi,
* ustanawianie hipoteki,
* prowadzenie spraw związanych z zastosowaniem ulg, które stanowią pomoc de minimis lub pomoc publiczną,
* wystawianie tytułów wykonawczych oraz analiza efektów postępowania egzekucyjnego i podejmowanie działań wyjaśniających w podatkach i opłatach lokalnych,
* zgłaszanie wierzytelności gminy do właściwych organów,
* znajomość przepisów ustawy o podatkach i opłatach lokalnych,
* znajomość przepisów ustawy o opłacie skarbowej i rozporządzeń wykonawczych,
* znajomość przepisów o pomocy de minimis i pomocy publicznej,
* znajomość przepisów Ordynacji podatkowej,
* znajomość przepisów ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,
* znajomość przepisów o księgach wieczystych i hipotece,
* wykonywanie innych zadań zleconych przez Prezydenta i Naczelnika Wydziału.
Zakres odpowiedzialności:
1) za prawidłowe i terminowe wykonywanie zadań wymienionych
w zakresie obowiązków,
2) odpowiedzialność wynikająca z obowiązujących przepisów prawa
i regulaminów.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.02.2026
Wynagrodzenie brutto: od 5 400 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), kierunek: administracja, ekonomia, prawo, zarządzanie
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
* wykształcenie wyższe, preferowane: administracja, ekonomia, prawo, zarządzanie,
* co najmniej 5-letni staż pracy, w tym 2-letni w jednostkach samorządu terytorialnego,
* znajomość przepisów ustawy o podatkach i opłatach lokalnych, ustawy o opłacie skarbowej i rozporządzeń wykonawczych, ordynacji wyborczej, przepisów o pomocy de minimis i pomocy publicznej, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, przepisów o księgach wieczystych i hipotece,
* biegła znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu Microsoft Office (word, excel) oraz urządzeń biurowych,
* dobra organizacja pracy własnej, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
Wymagania dodatkowe:
* umiejętność logicznego formułowania treści pism (wezwania, postanowienia, decyzje),
* umiejętność formułowania jasnych i zrozumiałych wypowiedzi,
* umiejętność logicznego myślenia,
* umiejętność nawiązywania kontaktów z klientem zewnętrznym,
* dokładność, systematyczność i rzetelność.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Gmina Miejska Bolesławiec - Urząd Miasta Bolesławiec
NIP: 6121636326
REGON: 230821405
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Rynek 41, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 756456421
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny,
2) przebieg dotychczasowego zatrudnienia (życiorys CV, kserokopie świadectw pracy),
3) kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
4) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
5) oświadczenie o niekaralności (załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia),
6) kandydaci, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, są obowiązani do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Dokumenty muszą być własnoręcznie podpisane przez kandydata. Niepodpisanie dokumentów powoduje odrzucenie oferty. Kserokopie dokumentów powinny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem. Dokumenty powinny znajdować się w zaklejonej kopercie z dopiskiem: nabór na stanowisko ds. poboru w Wydziale Finansowo-Budżetowym.
Prosimy o zamieszczenie w dokumentach aplikacyjnych:
1) podpisanej klauzuli następującej treści:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wykraczających poza postanowienia kodeksu pracy, zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. poboru w Wydziale Finansowo-Budżetowym, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679),
2) podpisanej klauzuli informacyjnej stanowiącej załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia.
Z podstawowymi dokumentami dotyczącymi pracy urzędu kandydaci powinni zapoznać się poprzez stronę internetową BIP Urzędu Miasta (www.um.boleslawiec.bip-gov.pl).
Szczegółowych informacji udziela p. Magdalena Janik Zastępca Naczelnika Wydziału Finansowo-Budżetowego w Urzędzie Miasta Bolesławiec, (Bolesławiec, ul. Rynek 41, tel. 0-75/ 64-56-421).
Oferty należy w składać w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miasta Bolesławiec, Rynek 41 - Ratusz, w terminie do 15 grudnia 2025 r. (liczy się data wpływu do Urzędu Miasta). Kandydaci spełniający powyższe wymagania, zostaną zaproszeni na rozmowy kwalifikacyjne.
Z wybranym kandydatem, spełniającym wymogi zawarte
w ogłoszeniu i wskazanym przez Komisję Kwalifikacyjną, wstępnie zostanie zawarta umowa na czas określony.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon