Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 17 grudnia 2025 (środa)

Inspektor ds. administracyjno-biurowych (nr 1966) - Inowrocław, kujawsko-pomorskie

Data dodania: 2025-12-04
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
Pracodawca: INOWROCŁAWSKA GOSPODARKA KOMUNALNA I MIESZKANIOWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W INOWROCŁAWIU
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/25/1966

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: 88-100 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: - kompleksowa obsługa sekretariatu (obsługa korespondecji przychodzącej i wychodzącej, połączeń telefonicznych, obiegu dokumentów , organizacja spotkań i kalendarza zarządu),
-przygotowywanie projektów zarządzeń, regulaminów, procedur i innych aktów wewnętrznych,
-obsługa organizacyjna posiedzeń Zarządu, w tym sporządzanie protokołów i dokumentacji pokontrolnej,
-przygotowywanie i kompletowanie dokumentów do rejestrów i wpisów urzędowych, w szczególności zgłaszanie zmian do Krajowego Rejestru Sądowego,
współpraca z działami wewnętrznymi w zakresie zapewnienia prawidłowego obiegu informacji i dokumentów,
-udział w pracach związanych z usprawnianiem procesów organizacyjnych i administracyjnych,
-inne bieżące zadania z zakresu administracji i wsparcia zarządzania.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.01.2026
Wynagrodzenie brutto: od 5 200 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: - wykształcenie wyższe - preferowane kierunki: administracja, prawo zarządzanie,
- doświadczenie na podobnym stanowisku - minimum 3 lata,
znajomość zasad obiegu dokumentów, podstaw funkcjonowania spółek oraz przepisów dotyczących KRS,
- bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność i umiejętność ustalania priorytetów,,
- umiejętność redagowania pisam i dokumentów,
- komunikatywność rzetelność i wysoka kultura osobista,
- dobra znajomosć pakietu MS Office

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: INOWROCŁAWSKA GOSPODARKA KOMUNALNA I MIESZKANIOWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W INOWROCŁAWIU
NIP: 5562766247
REGON: 36599110800000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Toruńska 165, 88-100 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie Zobacz na mapie
E-mail: sekretariat@igkim.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Dokumenty aplikacyjne proszę przesyłać na adres e-mail: sekretariat@igkim.pl
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: e-mail

opublikowano: 2025-12-04
ostatnia aktualizacja: 2025-12-05
Komentarze
Polityka Prywatności