Numer oferty: StPr/25/0740
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Parkowa 2, 41-902 Bytom, powiat: m. Bytom, woj: śląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: przeprowadzanie postępowań w zakresie zamówień publicznych, w szczególności poprzez pełnienie funkcji przewodniczącego komisji, udzielanie wydziałom, referatom oraz miejskim jednostkom organizacyjnym informacji w zakresie procedur dot. zamówień publicznych, umieszczanie informacji dot. postępowań o zamówienia publiczne we właściwych publikatorach, elektroniczne przekazywanie informacji o postępowaniach do urzędu oficjalnych publikacji wspólnot europejskich, sporządzanie rocznego sprawozdania z udzielonych zamówień publicznych, wykonywanie czynności związanych z opracowywaniem planu zamówień publicznych poprzez weryfikację i zatwierdzanie zapisów, bieżące zapoznawanie się z aktami prawnymi związanymi z zakresem powierzonych obowiązków, odbycie służby przygotowawczej do pracy w samorządzie.
Szczegóły dostępne
https://www.bytom.pl/bip/informacje-urzedu/nabory-w-urzedzie-miejskim/Nabor-na-stanowisko-urzednicze-inspektor-w-Wydziale-Zamowien-Publicznych-PA-5/idn:12265
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.01.2026
Wynagrodzenie brutto: od 4 870 PLN
Opis wynagrodzenia: Zatrudnienie na czas określony. Pierwsza umowa do 6 miesięcy.
Praca w godzinach: pon. 07.30 - 17.30, wt. - pt. 07.30 - 15.00.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: wyższy urzędnik samorządowy
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania niezbędne: wykształcenie wyższe, staż pracy minimum 3 lata, co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego na stanowiskach związanych z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedur na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych, znajomość przepisów z zakresu ustaw: Prawo zamówień publicznych i aktów wykonawczych, Kodeksu Cywilnego w zakresie części ogólnej i prawa zobowiązań, o samorządzie gminnym, o samorządzie powiatowym, o pracownikach samorządowych, nieprowadzenie działalności gospodarczej w przypadku zatrudnienia, niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, nieposzlakowana opinia, pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych, stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na proponowanym stanowisku.
Wymagania dodatkowe:
wykształcenie administracyjne lub prawnicze lub ekonomiczne lub techniczne lub podyplomowe z zakresu zamówień publicznych, co najmniej 2 lata doświadczenia w pracy związanej z przygotowaniem i prowadzeniem procedur zamówień publicznych na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych doświadczenie zdobyte w ciągu ostatnich 5 lat, doświadczenie przy opracowywaniu planu zamówień publicznych, planu postępowań i sprawozdań z udzielonych zamówień, bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie oprogramowania biurowego (Word, Excel), umiejętność pracy w zespole.
Informacje dostępne pod linkiem: https://www.bytom.pl/bip/informacje-urzedu/nabory-w-urzedzie-miejskim/Nabor-na-stanowisko-urzednicze-inspektor-w-Wydziale-Zamowien-Publicznych-PA-5/idn:12265
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Miejski w Bytomiu
NIP: 6260003257
REGON: 000515684
Krótki opis działalności gospodarczej: Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Adres www: www.bytom.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Parkowa 2, 41-902 Bytom, powiat: m. Bytom, woj: śląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Magda Madeja
E-mail: sd@um.bytom.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Osoby zainteresowane prosimy o dostarczenie:
kwestionariusza osoby ubiegającej się o zatrudnienie wg. załączonego wzoru;
kserokopii dyplomu/świadectwa;
dokumenty potwierdzające wymagany staż pracy;
oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, oświadczenia o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy, w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru.
Kompletne oferty w zamkniętych kopertach należy składać:
osobiście w Kancelarii Urzędu, pokój 128 lub przesłać pocztą na adres: Urząd Miejski w Bytomiu, ul. Parkowa 2, 41-902 Bytom w terminie do 08 grudnia 2025 r.
Koperty należy opatrzyć informacją SD - NABÓR do PA - 5
Szczegóły oferty dostępne pod linkiem:
https://www.bytom.pl/bip/informacje-urzedu/nabory-w-urzedzie-miejskim/Nabor-na-stanowisko-urzednicze-inspektor-w-Wydziale-Zamowien-Publicznych-PA-5/idn:12265
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, poczta, Termin: do 08.12.2025 r.