Numer oferty: StPr/25/1310
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: SIKORSKIEGO 4, 66-400 Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1)Obsługa rachunkowa wydziałów Urzędu Miasta wskazanych przez bezpośredniego przełożonego w tym: weryfikacja dokumentów będących w dyspozycji obsługiwanych wydziałów, terminowe sporządzanie przelewów, wypłat masowych wynikających z realizacji budżetu Miasta oraz płatności pozabudżetowych, weryfikacja kontrahentów na białej liście.
2)Sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym dyspozycji, faktur podlegających zapłacie z budżetu jednostki, kontrola pod względem podatku VAT, weryfikacja faktur podlegających odliczeniu podatku VAT.
3)Sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym faktur, dyspozycji dotyczących zwrotu wydatków oraz przeksięgowań w ramach bieżącego roku budżetowego jednostki Urzędu Miasta.
4)Rozliczanie i analizowanie zaliczek pracowniczych, kart płatniczych oraz delegacji krajowych) i zagranicznych w ramach obsługiwanych wydziałów.
5)Sporządzanie, analiza, weryfikacja dokumentów dotyczących zaangażowania środków budżetowych w zakresie przydzielonych wydziałów.
6)Analiza rejestrów w ramach przydzielonych wydziałów pod kątem podatku należnego i naliczonego.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.12.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 800 PLN
Opis wynagrodzenia: Wynagrodzenie zasadnicze + dodatek stażowy wypłacany zgodnie z obowiązującymi przepisami
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista do spraw rachunkowości
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: a)wymagania niezbędne:
1)wykształcenie średnie;
2)znajomość przepisów ustawy o: rachunkowości, finansach publicznych, dochodach jednostek samorządu terytorialnego, podatku od towarów i usług;
3)posiadanie obywatelstwa polskiego;
4)pełna zdolność do czynności prawnych;
5)korzystanie z pełni praw publicznych;
6)brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
7)znajomość ustawy o pracownikach samorządowych;
8)znajomość ustawy o samorządzie gminnym oraz ustawy o samorządzie powiatowym;
9)min.1 rok stażu pracy w księgowości lub w komórkach finansowo-księgowych;
10)obsługa urządzeń oraz aplikacji biurowych (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny);
b)wymagania dodatkowe:
1)wykształcenie wyższe: ekonomiczne;
2)kursy, szkolenia, certyfikaty z zakresu księgowości budżetowej oraz podatku VAT;
3)doświadczenie w pracy w jednostkach budżetowych;
4)umiejętności analityczne, odpowiedzialność;
5)uczciwość i komunikatywność;
6)samodzielność;
7)umiejętność dobrej organizacji pracy.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: URZĄD MIASTA GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
NIP: 1040001265
REGON: 000650181
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: SIKORSKIEGO 4, 66-400 Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1)list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem, zawierający nr telefonu kontaktowego/adres poczty elektronicznej;
2)życiorys zawodowy (cv);
3)kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
4)kopie dokumentów potwierdzających wykazywane doświadczenie zawodowe (jeśli jest wymagane), w tym świadectwa pracy dokumentujące wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy; (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie zobowiązany do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginału dokumentów);
5)kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje;
6)oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych;
7)oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
8)oświadczenie kandydata o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie zobowiązany do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego);
9)oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
10)oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.
Wzory ww. oświadczeń do pobrania na stronie internetowej bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow/ (w lokalizacji: Oferty pracy>>>wzory oświadczeń).
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: inny - a)termin: do dnia 24 listopada 2025 r. do godz. 15.30 (liczy się data wpływu do Urzędu Miasta);
b)sposób:
Komplet dokumentów w zamkniętej kopercie z numerem ogłoszenia 37/2025 oraz dopiskiem: nabór na stanowisko ds. płatności należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miasta (kancelaria ogólna) lub drogą pocztową.
Za termin złożenia dokumentów aplikacyjnych uznaje się datę faktycznego wpływu kompletnych dokumentów aplikacyjnych do Urzędu Miasta.
c)miejsce:
Urząd Miasta
Wydział Kadr i Organizacji
ul. Sikorskiego 4
66-400 Gorzów Wielkopolski