Numer oferty: StPr/25/1624
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Plac Zwycięstwa 15, 59-305 Rudna, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1) zapewnienie warunków do sprawnego funkcjonowania Urzędu,
2) prowadzenie spraw Gminy powierzonych przez Wójta,
3) wydawanie decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej w ramach udzielonego pełnomocnictwa,
4) współpraca przy ustalaniu szczegółowych zasad organizacji pracy urzędu i realizacji polityki personalnej,
5) organizacja pracy Urzędu w zakresie przestrzegania porządku wewnętrznego, prawidłowego wykonywania czynności kancelaryjnych, obiegu informacji i dokumentów oraz terminowego załatwiania spraw,
6) opracowywanie projektów regulaminów, zarządzeń i innych aktów wewnętrznych, dotyczących funkcjonowania Urzędu, ich zmiany a także współpraca przy opracowaniu zakresów czynności dla poszczególnych stanowisk pracy,
7) zapewnienie sprawnego funkcjonowania Urzędu pod względem technicznym, a w szczególności: organizacja ochrony budynku Urzędu, dbałość o utrzymanie obiektów i urządzeń we właściwym stanie technicznym, zgodnie z wymogami prawa budowlanego, nadzór nad prowadzonymi w budynku bieżącymi pracami remontowymi, konserwacyjnymi i porządkowymi,
8) przedkładanie Wójtowi propozycji usprawnienia pracy Urzędu,
9) nadzór merytoryczny pracy podległych pracowników, kontrola jakości wykonywanej pracy przez podległych pracowników, dokonywanie ich oceny i występowanie sprawach nagród, kar i awansów,
10) nadzór i koordynowanie czynności związanych z organizacją wyborów, referendów, spisów powszechnych,
11) nadzór nad systemami informatycznymi w Urzędzie,
12) nadzór nad przestrzeganiem prawa przy załatwianiu spraw w postępowaniu administracyjnym,
13) analiza danych zawartych w oświadczeniach majątkowych i innych informacjach, składanych przez Zastępcę Wójta, Skarbnika, kierowników gminnych jednostek organizacyjnych oraz osoby wydające decyzje administracyjne w imieniu Wójta,
14) przyjmowanie ustnych oświadczeń woli,
15) utrzymywanie kontaktów z samorządowymi jednostkami pomocniczymi Gminy,
16) podejmowanie czynności kierownika Urzędu pod nieobecność Wójta w Urzędzie,
17) sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad podległymi referatami.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.12.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 880 PLN
Opis wynagrodzenia: wynagrodzenie za pracę zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych oraz Regulaminu wynagradzania pracowników Urzędu Gminy w Rudnej
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali przedstawiciele władz publicznych
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), kierunek: Prawo, administracja, zarządzanie
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Niezbędne wymagania od kandydatów:
1) obywatelstwo polskie,
2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych,
3) korzystanie z pełni praw publicznych,
4) brak prawomocnego skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5) posiadanie nieposzlakowanej opinii,
6) posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na w/w stanowisku,
7) wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu: prawo, administracja, zarządzanie,
8) posiadanie co najmniej czteroletniego stażu pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art.2, ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (t. j. Dz.U. z 2024, poz.1135), w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub osoba posiadająca co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art.2, oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych,
9) znajomość przepisów: kodeks postępowania administracyjnego, ustawa o samorządzie gminnym, kodeks pracy, ustawa o pracownikach samorządowych, ochronie danych osobowych,
10) biegła znajomość i obsługa komputera.
Wymagania dodatkowe:
1) umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi,
2) umiejętność podejmowania decyzji,
3) dyspozycyjność,
4) znajomość struktury organizacyjnej urzędu,
5) odporność na stres.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: URZĄD GMINY RUDNA
NIP: 6921001291
REGON: 000541948
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Plac Zwycięstwa 15, 59-305 Rudna, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1) list motywacyjny,
2) CV,
3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
4) kserokopie świadectw pracy poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem,
5) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem,
6) kserokopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań niezbędnych oraz posiadanie dodatkowych kwalifikacji i umiejętności poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem,
7) oświadczenie kandydata:
braku przeciwskazań zdrowotnych do pracy na danym stanowisku,
posiadaniu obywatelstwa polskiego,
pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
8) oświadczenia o zapoznaniu się z informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych dla kandydatów biorących udział w naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Rudnej, stanowiącą załącznik do niniejszego ogłoszenia,
9) zgoda kandydata na przetwarzanie przez Administratora danych osobowych określonych w wymaganych dokumentach, w celu prowadzenia naboru na stanowisko wskazane w ogłoszeniu do pobrania za strony bip@rudna.pl
10)spis wszystkich dokumentów
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Termin: do 25.11.2025 r.