Numer oferty: StPr/25/1660
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Floriana Ogana 5, 44-195 Knurów, powiat: gliwicki, woj: śląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: KONKURS szczegóły oferty na www.knurow.bip.info.pl
Wykształcenie: wyższe I lub II stopnia lub średnie; znajomość przepisów ustaw wymienionych w ogłoszeniu o naborze; biegła obsługa komputera; umiejętności w zakresie komunikacji pisemnej i werbalnej; nieposzlakowana opinia; korzystanie w pełni z praw publicznych; zakres obowiązków:
1.Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zgód na czasowe zajęcie nieruchomości w związku z umieszczeniem urządzenia infrastruktury technicznej lub innych inwestycji.
2.Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zgód na stałe zajęcie nieruchomości w związku z umieszczeniem urządzenia infrastruktury technicznej lub innych inwestycji.
3.Ustanawianie służebności na nieruchomościach gminnych w związku z wydaniem zgody na stałe zajęcie nieruchomości w związku z umieszczeniem urządzenia infrastruktury technicznej lub innych inwestycji.
4.Wystawianie dokumentów księgowych (faktury, faktury korygujące, noty korygujące, rachunki),
5.Stała kontrola wpływu opłat z tytułu zajęcia nieruchomości.
6.Księgowanie wpływów.
7.Prowadzenie bieżącej korespondencji, wysyłanie przypomnień i wezwań do zapłaty.
8.Przygotowywanie dokumentacji do prowadzenia windykacji należności.
9.Przygotowywanie sprawozdań z wykonania budżetu oraz planowanych dochodów.
10.Współpraca z innymi wydziałami i jednostkami Urzędu.
11.Kontrola terenowa nieruchomości pod względem dbałości o estetykę i utrzymanie porządku, wykonywania obowiązków wynikających z zawartych zgód.
12.Przygotowywanie odpowiedzi na zapytania i interpelacje radnych dotyczące prowadzonych spraw.
13.Konsultacje z Biurem Obsługi Prawnej.
14.Przygotowywanie niezbędnej dokumentacji i jej archiwizacja.
15.Obsługa Zintegrowanego Systemu Zarządzania KSAT-2000i.
16.Obsługa i prowadzenie spraw w Systemie Elektronicznej Korespondencji Administracji Publicznej SEKAP.
jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 02.12.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 000 PLN
Opis wynagrodzenia: brutto + dodatek za wieloletnią pracę zgodnie z obowiązującymi przepisami i udokumentowanym stażem pracy (od 5% do 20%)
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali specjaliści do spraw rynku nieruchomości
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
Wymagania pożądane
Wykształcenie:
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Miasta Knurów
NIP: 6311001507
REGON: 000526297
Krótki opis działalności gospodarczej: Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Floriana Ogana 5, 44-195 Knurów, powiat: gliwicki, woj: śląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Elżbieta Wróbel
Nr telefonu: 32 441 97 12
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Oferty można przesyłać drogą pocztową lub składać osobiście w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miasta Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5 w nieprzekraczalnym terminie do dnia 28.11.2025 r. w zamkniętych i zaadresowanych kopertach, opatrzonych adnotacją: Nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze Podinspektora w Wydziale Geodezji, Gospodarki Nieruchomościami i Rolnictwa Oferta Nr OR.II.2110.13.2025 oraz informacją o nadawcy.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon