Numer oferty: StPr/25/0691
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Olsztyńska 2, 11-100 Lidzbark Warmiński, powiat: lidzbarski, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. administrowanie sprawami pracowniczymi, w tym prowadzenie dokumentacji kadrowej, ewidencji czasu pracy, naliczanie wynagrodzeń pracowników zatrudnionych w ramach stosunku pracy oraz umów cywilno-prawnych, kontrola uprawnień pracowniczych niezbędnych do wykonywania określonych zawodów, prowadzenie akt osobowych, kontrola aktualności obowiązkowych badań lekarskich oraz szkoleń BHP
2. obsługa procesów związanych z zatrudnianiem, aktualizowaniem i rozwiązywaniem umów o pracę oraz umów cywilno-prawnych
3. sporządzanie deklaracji miesięcznych i rocznych do ZUS
4. zgłaszanie do ubezpieczeń społecznych nowo zatrudnionych pracowników oraz zleceniobiorców, zgłaszanie zmian oraz wyrejestrowywanie z ubezpieczeń
5. przygotowywanie raportów kadrowo-płacowych na potrzeby Zarządu
6. sporządzanie niezbędnych deklaracji do ZUS i US a także informacji do PFRON
7. obsługa PPK
8. obsługa ubezpieczenia na życie
9. bieżąca obsługa pracowników oraz zleceniobiorców
10. współpraca z biurem prawnym w temacie przygotowania projektów regulaminów i zarządzeń Zarządu w zakresie prawa pracy i ich aktualizowanie
11. realizacja procesów rekrutacji i doboru kadr, szkoleń i rozwoju oraz motywowania (w tym wynagradzania) pracowników
12. współpraca z podmiotami zewnętrznymi tj. PUP, ZUS, US, PIP,
13. realizacja spraw dotyczących certyfikacji ISO w zakresie kadr oraz uczestnictwo w audytach z tym związanych
14. ścisła współpraca z działem księgowości w zakresie rozliczeń finansowych i raportowania oraz uzgadniania sald na kontach księgowych dotyczących płac oraz wprowadzanie faktur kosztowych,
15. obsługa sekretariatu (przyjmowanie poczty przychodzącej, jak i wychodzącej, obsługa telefoniczna interesantów
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 13.11.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 500 do 6 500 PLN
Opis wynagrodzenia: wynagrodzenie + premia
pracy od 7-15 lub 8-16
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista do spraw kadr
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Zawody:
- Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - lata: 2)
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- znajomośc przepisów z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, podatku dochodowego osób fizycznych
- znajomość przepisów prawa pracy
- obsługa komputera MS Office
Wymagania pożądane
Uprawnienia:
- znajomośc programu Comarch ERP Optima
Pozostałe wymagania
Znajomość języków:
- angielski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Szkło Spółka z o.o.
NIP: 7431697469
REGON: 510944290
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Olsztyńska 2, 11-100 Lidzbark Warmiński, powiat: lidzbarski, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Elżbieta Lis
Nr telefonu: 664130463
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV na adres email: elzbieta.lis@szklohartowane.pl
lub osobiście w siedzibie firmy
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon