Numer oferty: StPr/25/1366
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Michała Grażyńskiego 10, 43-300 Bielsko-Biała, powiat: m. Bielsko-Biała, woj: śląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. Wypełnianie obowiązków administratora nieruchomości w zakresie budynku MZD, pomieszczeń Działu Parkingów i Strefy Płatnego Parkowania m.in.
- zlecanie, koordynowanie i nadzór nad remontami, naprawami i usługami wykonywanymi przez firmy zewnętrzne,
- prowadzenie spraw dotyczących ochrony obiektów, sprzątania obiektów oraz gospodarowania odpadami,
- prowadzenie spraw związanych z dostarczaniem mediów, usług telekomunikacyjnych i innych umów dotyczących administracji,
- zlecanie serwisowania urządzeń klimatyzacyjnych,
- zlecanie serwisowania instalacji i urządzeń elektrycznych.
2. Nadzór nad przeglądami wszystkich urządzeń sekretariatu oraz BOI m.in. centralki telefonicznej, kserokopiarek włącznie z podjęciem stosownych kroków w celu wyeliminowania nieprawidłowości w ich pracy.
3. Nadzór nad monitoringiem wewnętrznym MZD.
4. Nadzór nad prowadzeniem floty paliwowej dla pojazdów MZD.
5. Nadzór i opieka nad pojazdami służbowymi MZD.
6. Nadzór nad telefonami służbowymi.
7. Nadzór nad kartami i kluczami dostępu do pomieszczeń i pojazdów.
8. Dokonywanie zakupu materiałów biurowych dla potrzeb MZD.
9. Wykonywanie niewielkich napraw i remontów w budynku MZD.
10. Prowadzenie ewidencji wyposażenia MZD niewchodzącego w skład środków trwałych.
11. Nadzór nad ewidencjonowaniem środków trwałych.
12. Wydawanie materiałów eksploatacyjnych pracownikom MZD.
13. Kierowanie samochodami służbowymi w celu realizacji przydzielonych zadań.
14. Przygotowanie dokumentacji do udzielania zamówień publicznych w zakresie merytorycznie realizowanych zadań.
15. Zaopatrzenie i ewidencja wydanej odzieży ochronnej i innych należnych materiałów.
Praca w systemie jednozmianowym od pon. do pt. w godz. 7.30-15.30.
Pełna treść ogłoszenia na stronie :
https://bip.mzd.bielsko.pl/m,20,ogloszenia-o-naborze.html
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.12.2025
Wynagrodzenie brutto: od 6 000 PLN
Opis wynagrodzenia: Do podanego wynagrodzenia może zostać doliczony dodatek za wieloletnią pracę zgodnie z przepisami
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
Niezbędne:
- obywatelstwo: polskie,
- wykształcenie: wyższe,
- doświadczenie zawodowe/staż pracy:
Wymagany jest 3-letni staż pracy. Staż pracy musi być udokumentowany świadectwami pracy, zaświadczeniami o zatrudnieniu w ramach umowy o pracę, prawo jazdy kategorii B, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania w pełni z praw publicznych, nieposzlakowana opinia, wysoka kultura osobista, umiejętność zarządzania swoim czasem, bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność.
Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku,
- dobra znajomość pakietu MS Office.
Na powyższe stanowisko mogą również aplikować osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: MIEJSKI ZARZĄD DRÓG W BIELSKU-BIAŁEJ
NIP: 5471121303
REGON: 070493318
Krótki opis działalności gospodarczej: administracja
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Michała Grażyńskiego 10, 43-300 Bielsko-Biała, powiat: m. Bielsko-Biała, woj: śląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Dorota Klimunt
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie*, z podaniem danych umożliwiających kontakt, tj. adresu, adresu e-mail lub numeru telefonu,
- list motywacyjny,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie dokumentów poświadczających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, umowy, w tym o dzieło i zlecenia, zaświadczenia o zatrudnieniu lub inne, z których wynika okres zatrudnienia i zajmowane stanowisko), w przypadku dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe sporządzonych w języku obcym prosimy o załączenie tłumaczenia na język polski,
- kserokopia prawo jazdy kategorii B,
- kopie dokumentów potwierdzających ukończone szkolenia w zakresie zadań realizowanych na stanowisku pracy.
Oferty zawierające wymienione dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z napisem nabór na wolne stanowisko urzędnicze Inspektora ds. administracyjno-gospodarczych do dnia 24 listopada 2025 r.
na adres:
Miejski Zarząd Dróg w Bielsku-Białej
43-300 Bielsko-Biała
ul. Michała Grażyńskiego 10 pokój nr 6C
(osobiście lub listownie) w podanym wyżej terminie (data wpływu do MZD). Nie ma możliwości składania dokumentów pocztą elektroniczną.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej https://bip.mzd.bielsko.pl na tablicy informacyjnej Miejskiego Zarządu Dróg w Bielsku-Białej, ul. Michała Grażyńskiego 10.
Osoba, której oferta zostanie wybrana będzie zobowiązana do dostarczenia potwierdzenia faktu niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.
Inne informacje:
Oferty, które wpłyną po terminie oraz oferty niekompletne lub nie spełniające wymogów nie będą brane pod uwagę. Kandydaci zakwalifikowani zostaną ocenieni na podstawie przedłożonych dokumentów. Po podjęciu przez komisję konkursową decyzji o przeprowadzeniu rozmów kwalifikacyjnych, kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie spotkania w celu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej. Zastrzega się prawo nie skorzystania ze złożonych ofert. Osobom, które nie zostały telefonicznie powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej dziękujemy za udział w konkursie. Dokumenty aplikacyjne w ciągu trzech miesięcy od zakończenia konkursu można odebrać w pokoju nr 7A w siedzibie MZD, dokumenty nie odebrane po tym terminie zostaną komisyjnie zniszczone. W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym, należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski.
*Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie wraz z klauzulą informacyjną dla kandydata jest dostępny w Biuletynie Informacji Publicznej Miejskiego Zarządu Dróg w Bielsku-Białej w części dotyczącej ofert pracy.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście