Numer oferty: StPr/25/0376
WARUNKI PRACY i PŁACY
Zakres obowiązków: 1)opracowywanie i przedkładanie Dyrektorowi projektów rocznego i okresowych planów kontroli;
2)analiza dokumentacji związanej z udzielonym wsparciem;
3)typowanie podmiotów do kontroli na podstawie analizy ryzyka i obowiązków ustawowych;
4)kontrola pracodawców i beneficjentów realizujących umowy, między innymi: staże, prace interwencyjne, roboty publiczne, refundacje kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy, jednorazowe środki na uruchomienie działalności gospodarczej, bony, szkolenia, Krajowy Fundusz Szkoleniowy;
5)weryfikacja faktycznego zatrudnienia i warunków pracy osób skierowanych;
6)sprawdzanie zgodności wydatkowania środków publicznych z zawartymi umowami;
7)ocena prawidłowości prowadzonej dokumentacji;
8)dokumentowanie ustaleń w protokole pokontrolnym;
9)opracowanie zaleceń pokontrolnych;
10) monitorowanie realizacji zaleceń i wyjaśnień beneficjentów;
11) analiza rozliczeń finansowych i merytorycznych;
12) zgłaszanie nieprawidłowości i nadużyć;
13) konsultowanie spraw ze stanowiskiem ds. do obsługi prawnej w przypadku stwierdzenia naruszeń.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 12.11.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: technik prac biurowych*
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Adres: Jagiellońska 21, 48-200 Prudnik, powiat: prudnicki, woj: opolskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Krzysztof Mulik
Nr telefonu: 774369990
E-mail: k.mulik@pup-prudnik.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: http://pup.prudnik.ibip.pl