Numer oferty: StPr/25/1925
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Pierwszych Osadników 17, 84-210 Choczewo, powiat: wejherowski, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Pełna treść ogłoszenia:
https://bip.choczewo.com.pl/oferta-pracy/6534/zastepca-skarbnika
Wykonuje zadania Skarbnika, głównego księgowego budżetu, kierownika referatu finansowego
podczas Jego nieobecności.
2. Kontrasygnowanie umów, zleceń i zamówień.
3. Prowadzenie rachunkowości, księgowości i gospodarki finansowej Urzędu Gminy zgodnie z
obowiązującymi przepisami oraz nadzorowanie całokształtu prac w tym zakresie:
a) Kompletowanie i dekretowanie dowodów księgowych oraz nadzór nad należytym
przechowywaniem dokumentów.
b) Rozkładanie i dekretowanie wyciągów Urzędu Gminy;
c) Sprawdzanie i dekretowanie dowodów księgowych Urzędu Gminy i przygotowywanie ich
do zapłaty oraz prowadzenie niezbędnej ewidencji w tym zakresie.
d) Prowadzenie niezbędnych ksiąg rachunkowych dla Urzędu Gminy zgodnie z ustawą
o rachunkowości.
e) Księgowanie zdarzeń gospodarczych ( obsługa programu FK).
f) Sporządzanie miesięcznych, kwartalnych i rocznych jednostkowych sprawozdań Urzędu
Gminy.
g) Sporządzanie bilansu, rachunku zysków i strat oraz zestawienia zmian funduszy
z Urzędu Gminy.
h) Sporządzanie obowiązującej sprawozdawczości budżetowej i finansowej.
i) Sporządzanie zbiorczych bilansów, rachunków zysków i strat oraz zestawień zmian
funduszy podległych jednostek.
j) Sporządzanie miesięcznych, kwartalnych i rocznych sprawozdań z realizacji dochodów
organu finansowego i zbiorczych sprawozdań budżetu gminy ( obsługa programu Bestia)
podczas nieobecności Skarbnika.
4. Ewidencja syntetyczna środków trwałych, rozliczanie inwentaryzacji środków trwałych,
sporządzanie sprawozdawczości z w/w zakresu, nadzór nad przebiegiem i ostatecznym
rozliczeniem inwentaryzacji dotyczącej majątku gminy.
5. Przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych z zakresu wykonywanych czynności.
6. Prawidłowe dysponowanie środkami finansowymi zgromadzonymi na rachunkach bankowych
w tym sporządzanie przelewów.
7. Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych
z planem finansowym.
8. Kontrola legalności dokumentów dotyczących wykonywania budżetu gminy.
9. Opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych z zakresu prowadzenia rachunkowości, w
szczególności planów kont, obiegu dokumentów, kontroli dokumentów, przeprowadzania
inwentaryzacji i instrukcji dotyczących obsługi finansowej gminy zgodnie z zmieniającymi się
przepisami.
10. Przygotowanie danych do opracowania okresowych sprawozdań opisowych i analiz z
wykonania wydatków budżetu Gminy.
11. Bieżąca analiza realizacji planu budżetu gminy.
12. Współpraca z jednostkami budżetowymi i osobami rozliczającymi pod względem finansowym
wydatki z zakresu obsługi programów unijnych, kontrola w/w zadań, sporządzanie rocznych
sprawozdań finansowych oraz tworzenie niezbędnej dokumentacji finansowej stanowiącej
podstawę rozliczenia w/w środków.
13. Wprowadzanie uchwał budżetowych i w sprawie zmian w budżecie, sprawozdań z wykonania
budżetu oraz zarządzeń z zakresie zmian budżetowych i w zakresie rachunkowości jednostki w
programie legislator.
14. Współpraca ze Skarbnikiem przy przygotowywaniu i sporządzaniu projektów planów
budżetowych.
1. Wykonuje zadania Skarbnika, głównego księgowego budżetu, kierownika referatu finansowego podczas Jego nieobecności.
2. Kontrasygnowanie umów, zleceń i zamówień.
3. Prowadzenie rachunkowości, księgowości i gospodarki finansowej Urzędu Gminy zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz nadzorowanie całokształtu prac w tym zakresie.
4. Ewidencja syntetyczna środków trwałych, rozliczanie inwentaryzacji środków trwałych, sporządzanie sprawozdawczości z w/w zakresu, nadzór nad przebiegiem i ostatecznym rozliczeniem inwentaryzacji dotyczącej majątku gminy.
5. Przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych z zakresu wykonywanych czynności.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.12.2025
Wynagrodzenie brutto: od 6 000 PLN
System wynagradzania: Ryczałtowy
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: [Umiejętność 1] : https://bip.choczewo.com.pl/oferta-pracy/6321/zastepca-skarbnika
[Inne] : wykształcenie wyższe ekonomiczne, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe, co najmniej pięcioletni staż pracy, w tym trzyletni staż pracy w księgowości lub ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości,
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Gminy Choczewo
NIP: 5881222222
REGON: 000534463
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Pierwszych Osadników 17, 84-210 Choczewo, powiat: wejherowski, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Patrycja Doppke
Nr telefonu: 585723913
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty:
1. CV zawierające następujące dane zgodnie z art. 22 Kodeksu Pracy:
- imię (imiona) i nazwisko,
- data urodzenia,
- wykształcenie,
- kwalifikacje zawodowe,
- dane kontaktowe,
- przebieg dotychczasowego zatrudnienia,
2. list motywacyjny.
3. kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie;
4. oświadczenie kandydata stwierdzające, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za
umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo
skarbowe lub też aktualne zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego;
5. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw
publicznych;
6. kopie świadectw pracy potwierdzające dotychczasowy staż pracy;
7. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje, uprawnienia;
8. orzeczenie lekarskie stwierdzające brak przeciwwskazań do pracy, zaświadczenie lub
oświadczenie o stanie zdrowia,
9. zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji.
Dokumenty aplikacyjne (List motywacyjny i CV) winny być opatrzone klauzulą:
Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich
danych osobowych w postaci Imienia i nazwiska oraz miejscowości zamieszkania, zgodnie
z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych na co wyrażam
zgodę.
Kserokopie dokumentów złożonych w ofercie muszą być poświadczone przez kandydata za
zgodność z oryginałem.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób
niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Choczewo, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji
zawodowej i społecznej i zatrudnieniu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.
6. Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być własnoręcznie podpisane i złożone osobiście lub
drogą pocztową w terminie do dnia 18 listopada 2025 r do godziny 12.00 w zaklejonych
kopertach z dopiskiem: Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze Zastępcy Skarbnika w
sekretariacie Urzędu Gminy w Choczewie przy ul. Pierwszych Osadników 17.
Za termin złożenia dokumentów przesłanych drogą pocztową uważa się datę ich wpływu do Urzędu
Gminy Choczewo. Dokumenty, które wpłyną do Urzędu Gminy po upływie w/w terminu nie będą
rozpatrywane.
Z regulaminem naboru można zapoznać się w siedzibie Urzędu referat Organizacyjny. Dodatkowe
informację można uzyskać pod numerem telefonu (58) 572 39 13
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon