Numer oferty: StPr/25/0521
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: 98-335 Pątnów 48, powiat: wieluński, woj: łódzkie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU:
Przygotowanie decyzji o warunkach zabudowy oraz lokalizacji inwestycji celu publicznego, postanowień, zaświadczeń i innych pism urzędowych sporządzanych w toku postępowania administracyjnego na podstawie ustaw:
planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
Kodeks postępowania administracyjnego,
udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa,
w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko.
Uczestniczenie w procedurze planistycznej sporządzania planu ogólnego.
Wykonywanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego wraz z całą procedurą planistyczną i opracowaniem wszelkich niezbędnych dokumentów, zgodnie z przepisami prawa.
Wykonywanie analiz aktualności studium/planu ogólnego i planów miejscowych.
Opiniowanie w zakresie zgodności z planem ogólnym, planami miejscowymi oraz warunkami zabudowy wstępnych szkiców projektów podziałów.
Weryfikacja w zakresie zgodności z nowo powstałymi plami miejscowymi wydanych warunków zabudowy art. 65 ust. 1 pkt 2 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
Uczestnictwo w sporządzaniu opracowań wynikających z pokrewnych ustaw.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 0.6
Liczba godzin pracy w tygodniu: 24.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.12.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), kierunek: urbanistyka, architektura
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
Obywatelstwo polskie.
Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Nieposzlakowana opinia.
Wykształcenie wyższe architektura, urbanistyka.
Co najmniej 5-letnie doświadczenie w administracji samorządowej.
Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.
Znajomość przepisów prawa z zakresu wykonywanych obowiązków, w szczególności znajomość ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o dostępie do informacji publicznej, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy Prawo budowlane, ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym wraz z aktami wykonawczymi, ustawy o infrastrukturze informacji przestrzennej, ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko.
WYMAGANIA DODATKOWE:
Umiejętność planowania i organizacji pracy na zajmowanym stanowisku.
Samodzielność, zdolność logicznego i analitycznego myślenia.
Wysoka kultura osobista.
Odporność na stres.
Komunikatywność w mowie i piśmie.
Sumienność, odpowiedzialność, rzetelność, terminowość, dokładność, operatywność.
Prawo jazdy kat. B.
Biegła znajomość obsługi komputera (pakiet Microsoft Office).
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Gminy Pątnów
NIP: 8321013648
REGON: 000549298
Krótki opis działalności gospodarczej: urząd gminy
Adres www: www.patnow.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu: Beata Dudek-Smolnik
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: WYMAGANE DOKUMENTY:
List motywacyjny z uzasadnieniem przystąpienia do konkursu.
Życiorys (CV).
Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz dodatkowe kwalifikacje zawodowe (certyfikaty, uprawnienia, zaświadczenia o ukończeniu kursów i szkoleń, dyplomy itp.) poświadczonych przez kandydata za zgodność z oryginałem.
Kserokopie świadectw pracy, poświadczonych przez kandydata za zgodność z oryginałem, w przypadku trwającego stosunku pracy oświadczenie kandydata o zatrudnieniu.
Oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych.
Oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia należy przedłożyć zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego).
Oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na określonym stanowisku.
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych.
Klauzula informacyjna dla kandydata.
Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135).
Wymagane dokumenty aplikacyjne w zamkniętej kopercie z adnotacją Dotyczy naboru na stanowisko ds. Architektury i Urbanistyki w Urzędzie Gminy Pątnów 3/5 etatu należy składać:
osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Pątnów (sekretariat I piętro, pokój nr 104 );
pocztą elektroniczną na adres gmina@patnow.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego;
pocztą na adres: Urząd Gminy Pątnów, Pątnów 48, 98-335 Pątnów;
w terminie do dnia 17 listopada 2025 r. do godziny 14:00 (o zachowaniu terminu decyduje data wpływu). Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie postępowania rekrutacyjnego.