Numer oferty: StPr/25/3604
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: P. Czajkowskiego 11/13, 51-171 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: ZAKRES ZADAŃ KLUCZOWYCH NA STANOWISKU:
a) W części dotyczącej obsługi Sekretariatu biura LP ZUL Wrocław:
Obsługa gabinetu Dyrektora w bieżących potrzebach organizacyjnych,
w tym przygotowywanie napojów.
Obsługa gości u Dyrektora oraz w biurze LP ZUL we Wrocławiu w tym
przygotowywanie napojów (kawa, herbata, woda).
Zapewnienie stałej dostępności do środków i materiałów utrzymania
czystości, materiałów biurowych oraz materiałów i produktów związanych z
obsługą narad, spotkań itp.
Realizacja zakupów dla firmy w zakresie środków czystości, artykułów
biurowych oraz zakupów związanych na spotkania/narady.
Dbanie o porządek i czystość w sekretariacie oraz w kuchni w zakresie
bieżących spraw, w tym obsługa i utrzymanie czystości ekspresu do kawy
oraz podstawowego wyposażenia kuchennego.
Przyjmowanie korespondencji, dokonywanie czynności kancelaryjnej oraz
prowadzenie spraw z zastosowaniem systemu Elektronicznego Zarządzania
Dokumentacją, w zakresie w jakim Pracodawca udostępnił funkcjonalności
tego systemu.
Opisywanie faktur zgodnie z przyjętymi zasadami obiegu dokumentów
w firmie.
Rejestr i ewidencja zarządzeń, pism okólnych, instrukcji i decyzji,
Prowadzenie rejestru faktur.
Prowadzenie całokształtu spraw związanych z archiwum zakładowym.
Wprowadzanie umów oraz zamówień do sytemu.
Zlecanie zakupu i rozliczanie prenumerat, książek i innych publikacji,
Organizacja i realizacja zakupu materiałów promocyjnych
i okolicznościowych dla firmy (m.in. kalendarze, długopisy, gadżety
reklamowe) zgodnie z potrzebami i wytycznymi przełożonego.
Zamawianie i wydawanie pieczęci i pieczątek.
Prowadzenie ewidencji, rejestrów: pieczęci i pieczątek używanych
w zakładzie.
Prowadzenie ewidencji wydawanych zleceń oraz umów niezwiązanych
z zamówieniami publicznymi.
Wprowadzanie do systemu CKPS danych z faktur za energie elektryczną.
Bieżące wsparcie stanowiska ds. zamówień publicznych i rozliczeń
w zakresie związanym z Zamówieniami Publicznymi.
Wykonywanie innych prac nie wymienionych w niniejszym zakresie,
a zleconych przez Kierownika działu administracyjno- gospodarczego.
b) W części dotyczącej Administracji:
Rozliczenie wypłaty osoby sprzątającej.
Koordynacja pracy osoby sprzątającej - przydzielenie zadań, kontrola
wykonania, dbanie o utrzymanie czystości i porządku.
Czynny udział w komisjach inwentaryzacyjnych.
Nadzór nad ochronną obiektu - kontrola realizacji zadań przez pracowników
ochrony, zgłaszanie nieprawidłowości, koordynacja bieżących działań.
c) W części dotyczącej Gospodarki materiałowej:
Odpowiedzialność za należyte zabezpieczenie i należyte przechowywanie
powierzonego sobie majątku, BHP i ppoż. magazynu.
Przyjmowanie do magazynu oraz wydawanie z magazynu materiałów na
podstawie uprzednio zatwierdzonych przez upoważnione osoby dowody PZ,
ZW, RW i MM.
Prowadzenie wywieszek magazynowych na wszystkie znajdujące się
materiały, oraz systematyczne odnotowanie obrotu materiałów.
Prowadzenie kartotek materiałowych w zakresie ilościowym z oznaczeniem
symboli materiałów .
Czuwanie nad właściwym przechowywaniem materiałów, a szczególnie
materiałów łatwo ulegających uszkodzeniu.
Zgłaszanie do upłynnienia materiałów niechodliwych, nadmiernych.
Zgłaszanie potrzeb materiałowych z pewnym wyprzedzeniem dla
zabezpieczenia odpowiedniej ilości zapasu potrzebnego do prawidłowego
toku pracy Zakładu.
Zamawianie towaru zgodnie z potrzebami na magazyn.
Przygotowanie magazynu do Inwentaryzacji, uczestniczenie przy spisie
z natury oraz wyjaśnienie stwierdzonych różnic.
Utrzymanie porządku i czystości w pomieszczeniach magazynowych.
Szczegółowy zakres czynności zostanie ustalony po zatrudnieniu.
Praca na czas określony: 3 miesiące z możliwością porzedłużenia.
Godziny pracy 7:00 - 15:00.
WARUNKI PRACY NA STANOWISKU
1. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na 3 miesięczny okres próbny w
pełnym wymiarze czasu pracy, z możliwością przedłużenia na kolejne okresy.
2. Miejsce pracy: biuro LP ZUL we Wrocławiu ul. P. Czajkowskiego 11/13; 51-
171 Wrocław,
3. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy (1 etat) wykonywana w systemie
jednozmianowym od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00;
4. Możliwość rozwoju poprzez szkolenia;
5. Świadczenia zdrowotne i socjalne;
6. Zadania wykonywane będą na stanowisku wyposażonym w monitor ekranowy,
praca przy monitorze może przekraczać cztery godziny dziennie;
7. Przewidywany termin rozpoczęcia pracy: grudzień 2025r.
FORMA I TERMIN SKŁADANIA DOKUMENTÓW REKRUTACYJNYCH
1. Osoby zainteresowane mogą składać oferty w zaklejonych kopertach z
dopiskiem:
NABÓR NA STANOWISKO:
Referent (ka) ds. administracyjno biurowych i gospodarki materiałowej
z zamieszczonym w lewym górnym rogu imieniem i nazwiskiem oraz adresem do
korespondencji do dnia 21.11.2025r. do godziny 12:00 w sekretariacie biura
LP Zakładu Usług Leśnych we Wrocławiu, ul. P. Czajkowskiego 11/13 51-171 Wrocław,
osobiście lub przesłać pocztą tradycyjną bądź przesyłka kurierską na adres:
Lasy Państwowe Zakład Usług Leśnych we Wrocławiu
Ul. P. Czajkowskiego 11/13
51-171Wrocław
2. Oferty, które wpłyną do Zakładu Usług Leśnych po określonym powyżej terminie
nie będą rozpatrywane, decyduje data wpływu do ZUL, a nie data stempla
pocztowego.
3. Oferty przesłane drogą elektroniczną nie będą rozpatrywane, a załączone
dokumenty zostaną usunięte.
4. W przypadku przesłania dokumentów pocztą decyduje data wpływu dokumentów
do sekretariatu LP ZUL Wrocław.
5. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 21.11.2025 roku o godz. 13:00.
Oferta dostęna w sali E, C
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.12.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Zawody:
- Pracownik biurowy (wymagany staż - lata: 1, miesiące: 6)
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- Prawo kat. B
- biegła obsługa komputera, Microsoft Office
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: WYMAGANIA OBLIGATORYJNE
1. Wykształcenie min. średnie.
2. Minimum 1,5 roczne doświadczenie na stanowisku związanym z prowadzeniem
obsługi administracyjnej/prawnej.
3. Możliwość zatrudnienia w pełnym wymiarze czasu pracy.
4. Brak przeciwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na danym stanowisku.
5. Obywatelstwo polskie.
6. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw
publicznych.
7. Znajomość obsługi komputera, urządzeń peryferyjnych (drukarki, skanery,
centrale telefoniczne) oraz pakietu biurowego MS Office (m.in. Word, Excel,
Outlook).
8. Prawo jazdy kat. B
WYMAGANIA DODATKOWE (FAKULTATYWNE)
1. Wykształcenie kierunkowe: administracyjne lub ekonomiczne.
2. Ukończone studia podyplomowe z prawa zamówień publicznych.
3. Ukończone kursy i szkolenia przydatne na stanowisku objętym naborem.
4. Znajomość systemu EZD PUW.
OCZEKIWANIA WOBEC KANDYDATA
1. Otwartość na nowe wyzwania.
2. Samodzielność, komunikatywność i odpowiedzialność.
3. Zaangażowanie w powierzone zadania.
4. Sumienność i rzetelność.
5. Dyspozycyjność i duża motywacja do pracy.
6. Umiejętność pracy pod presją czasu.
7. Umiejętność pracy w zespole.
8. Bardzo dobra organizacja pracy.
9. Umiejętność tworzenia pism urzędowych.
10.Umiejętność pracy z dokumentacją i zachowanie poufności.
11.Punktualność.
12.Wysoka kultura osobista.
Minimum 1,5 roczne doświadczenie na stanowisku związanym z prowadzeniem obsługi administracyjnej/prawnej.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Lasy Państwowe Zakład Usług Leśnych we Wrocławiu
NIP: 8960007034
REGON: 930186230
Adres www: https://zulwroclaw.wroclaw.lasy.gov.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: P. Czajkowskiego 11/13, 51-171 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Magdalena Kidoń
Nr telefonu: 71 325 25 62
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: WYMAGANE DOKUMENTY, KTÓRE NALEŻY DOŁĄCZYĆ:
1. CV z dokładnym opisem historii zatrudnienia, zawierające dane teleadresowe
oraz adres do korespondencji i adres e-mail opatrzone datą i czytelnym
podpisem.
2. List motywacyjny opatrzony czytelnym podpisem.
3. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane doświadczenie,
wykształcenie oraz kwalifikacje zawodowe, potwierdzone przez oferenta za
zgodność z oryginałem, opatrzone własnoręcznym czytelnym podpisem
(oryginały do wglądu podczas rozmowy kwalifikacyjnej).
4. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (załącznik
nr 1 do wypełnienia przez kandydata).
5. Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy w LP ZUL we Wrocławiu wraz z
wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb
niezbędnych do realizacji procesu naboru na wolne stanowisko, zgodnie z
obowiązującą ustawą o ochronie danych osobowych (załącznik nr 2 do
wypełnienia przez kandydata).
6. Oświadczenie kandydata potwierdzające pełną zdolność do czynności prawych
oraz korzystanie z pełni praw publicznych (załącznik nr 3).
DOKUMENTY POTWIERDZAJĄCE DODATKOWE KWALIFIKACJE
(WYMAGANIA)
1. Kserokopie dokumentów potwierdzających ukończenie studiów podyplomowych,
kursów, szkoleń itp.; potwierdzone przez oferenta za zgodność z oryginałem,
opatrzone własnoręcznym czytelnym podpisem (oryginały do wglądu podczas
rozmowy kwalifikacyjnej).
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon