Numer oferty: StPr/25/1446
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: POWSTAŃCÓW 30, 40-039 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Obsługa zgłoszeń użytkowników: przyjmowanie, klasyfikowanie, rejestracja, realizacja, monitorowanie incydentów oraz wniosków przez system ticketowy; telefoniczne i mailowe udzielanie porad oraz informacji dotyczących realizowanych zgłoszeń; diagnozowanie oraz rozwiązywanie podstawowych problemów IT; udzielanie wsparcia w zakresie oprogramowania biurowego, systemów operacyjnych i urządzeń peryferyjnych w tym wsparcie zdalne dla użytkowników; przekazywanie zgłoszeń do kolejnych linii wsparcia; prowadzenie dokumentacji zgłoszeń i aktualizowanie bazy wiedzy; współpraca z innymi działami IT. Umiejętność: podstawowa znajomość systemów operacyjnych Windows, umiejętność diagnozowania i rozwiązywania problemów technicznych, podstawowa znajomość zagadnień. CV należy składać mailowo na adres rekrutacja@pgg.pl
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.12.2025
Wynagrodzenie brutto: od 7 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali technicy wsparcia informatycznego i technicznego
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- znajomość podstaw obsługi systemu Windows
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: [Umiejętność 1] : podstawowa znajomość systemów operacyjnych Windows, umiejętność diagnozowania i rozwiązywania problemów technicznych, podstawowa znajomość zagadnień
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: POLSKA GRUPA GÓRNICZA S.A.
NIP: 6342834728
REGON: 360615984
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: POWSTAŃCÓW 30, 40-039 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Aleksandra Adamiec-Liberkowska
E-mail: rekrutacja@pgg.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: e-mail