Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 12 listopada 2025 (środa)

Podinspektor - Czeladź, śląskie

Data dodania: 2025-10-31
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie
Pracodawca: Urząd Miasta Czeladź
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/25/1257

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Katowicka 45, 41-250 Czeladź, powiat: będziński, woj: śląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. Prowadzenie działań związanych z obsługą kancelarii Urzędu Miasta.
2. Prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej.
3. Dokonywanie wstępnej dekretacji korespondencji przychodzącej.
4. Rozliczanie miesięcznych opłat pocztowych na podstawie dziennika korespondencji wychodzącej
oraz planowanie wydatków związanych z przesyłkami pocztowymi.
5. Współpraca z osobą zamawiająca prasę i literaturę fachową w celu jej prawidłowej dystrybucji na
poszczególne komórki organizacyjne Urzędu.
6. Codzienny kontakt z pocztą i prowadzenie czynności związanych z odbiorem i wysyłką
korespondencji urzędowej (paczki i inne przesyłki pocztowe).
7. Udzielanie informacji publicznych będących w posiadaniu Wydziału nie umieszczonych w BIP-ie.
8. Wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonego.
Godziny pracy pn. od 7.30 do 17.00,wt-czw. 7.30-15.30,pt. 7.30-14.00
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.12.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 000 do 5 550 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: znajomość ustawy o samorządzie gminnym,
o pracownikach samorządowych, znajomość instrukcji kancelaryjnej, biegła obsługa komputera w zakresie edytorów tekstów oraz arkuszy kalkulacyjnych.
Doświadczenie zawodowe: minimum 3 lata stażu pracy przy wykształceniu średnim

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Urząd Miasta Czeladź
NIP: 6251003163
REGON: 000515721
Krótki opis działalności gospodarczej: Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Katowicka 45, 41-250 Czeladź, powiat: będziński, woj: śląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Ewa Lasa
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Dokumenty w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Podinspektor
w Wydziale Organizacyjno-Administracyjnym należy składać w terminie do dnia 12.11.2025 r.
w kancelarii Urzędu Miasta Czeladź lub przesłać pocztą na adres: Urząd Miasta Czeladź,
ul. Katowicka 45, 41-250 Czeladź (decyduje data wpływu do urzędu).
https://bip.czeladz.pl/tablica_ogloszen/praca/Ogloszenie-o-naborze-BURMISTRZ-MIASTA-CZELADZ-oglasza-nabor-na-wolne-stanowiska-urzednicze-Podinspektor-w-Wydziale-Organizacyjno-Administracyjnym-2-etaty/idn:3320.html
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: inny - Dokumenty w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Podinspektor
w Wydziale Organizacyjno-Administracyjnym należy składać w terminie do dnia 12.11.2025 r.
w kancelarii Urzędu Miasta Czeladź lub przesłać pocztą na adres: Urząd Miasta Czeladź,
ul. Katowicka 45, 41-250 Czeladź (decyduje data wpływu do urzędu).https://bip.czeladz.pl/tablica_ogloszen/praca/Ogloszenie-o-naborze-BURMISTRZ-MIASTA-CZELADZ-oglasza-nabor-na-wolne-stanowiska-urzednicze-Podinspektor-w-Wydziale-Organizacyjno-Administracyjnym-2-etaty/idn:3320.html

opublikowano: 2025-10-31
Komentarze
Polityka Prywatności