Numer oferty: StPr/25/0655
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Pl. Wolności 14, 37-400 Nisko, powiat: niżański, woj: podkarpackie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1/ Prowadzenie postępowań administracyjnych dotyczących wydania decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu.
2/ Prowadzenie gminnej ewidencji zabytków.
3/ Wydawanie zaświadczeń o zgodności z planem i przeznaczeniem terenu oraz wydawania wyrysów z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.12.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 840 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: [Inne] : Szczegóły dotyczące oferty pracy dostępne są na stronie BIP Urzędu Gminy i Miasta w Nisku oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy i Miasta w Nisku
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Gminy i Miasta w Nisku
NIP: 8650004219
REGON: 000544131
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Pl. Wolności 14, 37-400 Nisko, powiat: niżański, woj: podkarpackie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Katarzyna Bis
Nr telefonu: 158415637
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Szczegóły dotyczące oferty pracy dostępne są na stronie BIP Urzędu Gminy i Miasta w Nisku oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy i Miasta w Nisku
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon