Numer oferty: StPr/25/1614
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Zwycięstwa 21, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: https://bip.gliwice.eu/nabor-do-wydzialu-zamowien-publicznych-nabor-nr-kd210402025za-3-termin-skladania-ofert-20-listopada-2025-r
Osoba zatrudniona na oferowanym stanowisku będzie:
Współpracowała z wydziałami i miejskimi jednostkami organizacyjnymi w zakresie przygotowania i prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia w oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym zamówień wspólnych realizowanych na rzecz urzędu i miejskich jednostek organizacyjnych.
Analizowała możliwości i dokonywała wstępnej oceny zasadności prowadzenia wspólnego postępowania, w tym sporządzała analizy potrzeb i wymagań w przypadkach określonych ustawą Prawo zamówień publicznych.
Przygotowywała i prowadziła na rzecz miejskich jednostek organizacyjnych procedury udzielenia zamówień, które są lub będą współfinansowane z budżetu Unii Europejskiej, w oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wytyczne instytucji zarządzających programami unijnymi.
Brała udział w pracach komisji przetargowych.
Weryfikowała projekty aneksów do umów pod kątem zgodności z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych.
Oferta róznież dla osób z niepełnosprawnościami
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 15.12.2025
Wynagrodzenie brutto: 5 900 PLN
Opis wynagrodzenia: brutto
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: [Inne] : Znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych, Kodeks cywilny (art.78 oraz art.98-115). Mile widziane: doświadczenie w prowadzeniu procedury udzielania zamówienia publicznego po stronie zamawiającego, ukończone studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: URZĄD MIEJSKI W GLIWICACH
NIP: 6312396695
REGON: 000515767
Krótki opis działalności gospodarczej: Kierownie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Adres www: gliwice.eu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Zwycięstwa 21, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Monika Cwynar-Wyczarska
Nr telefonu: 32 238 56 50
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Dokumenty aplikacyjne należy składać do 20 listopada 2025 r.
Osobiście w biurze podawczym Urzędu Miejskiego w Gliwicach:
w godzinach pracy Urzędu, lub
po godzinach urzędowania w ramach dyżurów pełnionych przez pracowników Biura Obsługi Interesantów (przy ul. Zwycięstwa 21), we wtorki od godz. 16:00 do 18:00, w czwartki od godz. 17:00 do 18:00 oraz piątki od godz. 15:00 do 18:00.
Za pośrednictwem:
poczty na adres Urząd Miejski w Gliwicach, ul. Zwycięstwa 21, 44-100 Gliwice. Decyduje data wpływu oferty do Urzędu,
platformy e-PUAP, publicznej usługi rejestrowanego doręczenia elektronicznego lub poczty elektronicznej pod warunkiem, że wszystkie załączone dokumenty będą podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym. Decyduje data wpływu korespondencji do Urzędu.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Termin: do 20.11.2025r