Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 14 listopada 2025 (piątek)

Podinspektor/inspektor w wydziale komunalnym, ochrony środowiska i rolnictwa - Tychy, śląskie

Data dodania: 2025-10-29
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Pracodawca: Urząd Miasta Tychy
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące

Numer oferty: StPr/25/1561

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Budowlanych 67, 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Główne obowiązki:
- prowadzenie postępowań administracyjnych (wydawanie decyzji, postanowień, wezwań) w zakresie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz ordynacja podatkowa, w tym w szczególności: wyjaśniających i kontrolnych w zakresie opłaty z tytułu gospodarowania odpadami komunalnymi w sprawach dotyczących nadpłat, w tym zaliczeniem nadpłat lub dokonywaniem zwrotów; dotyczących ulg w spłacie zobowiązań z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi (umorzenie zaległości, opłata prolongacyjna, rozłożeniem na raty, odroczeniem terminu płatności); w zakresie dochodzenia należności od wspólników spółek prawa handlowego oraz od spadkobierców zmarłych płatników,
- przygotowywanie projektów aktów prawa miejscowego (uchwały dotyczące gminnego systemu gospodarowania odpadami komunalnymi),
- przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do wszczęcia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na odbiór i zagospodarowanie odpadów w gminie, prowadzenie PSZOK i inne,
- przygotowywanie projektów umów na wykonywanie usług, szczególnie związanych z realizacją usługi na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych i PSZOK,
- kontrola realizacji zadań zlecanych w ramach zawartych umów z wykonawcami
- realizacja zadań związanych z promowaniem selektywnej zbiórki odpadów komunalnych i edukacji proekologicznej na terenie Gminy,
- archiwizacja wytworzonej dokumentacji.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.12.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 700 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista administracji publicznej
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • średnie ogólnokształcące
Uprawnienia:
  • obsługa pakietu MS OFFICE - EXCEL, WORD
  • biegła obsługa komputera z obsługą internetu

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymagania konieczne:
- wykształcenie średnie lub wyższe na jednym z wymienionych kierunków: ekonomia, finanse, administracja, prawo,
- na stanowisku Podinspektora: wykształcenie średnie i udokumentowany co najmniej 3 letni staż pracy, w tym jeden rok w administracji publicznej; wykształcenie wyższe i udokumentowany co najmniej 2 letni staż pracy, w tym jeden rok w administracji publicznej,
- na stanowisku Inspektora: wykształcenie wyższe i udokumentowany co najmniej 3 letni staż pracy, w tym jeden rok w administracji publicznej,
- znajomość ustaw: o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, o odpadach, Kodeks postępowania administracyjnego, Ordynacja podatkowa, o rachunkowości, o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,
- znajomość obsługi komputera (pakiet Microsoft Office) i urządzeń biurowych,
- nieposzlakowana opinia,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP,
- dla obywateli z innych państw wymagana jest znajomość języka polskiego potwierdzona stosownym dokumentem,

Wymagania dodatkowe: prawo jazdy kat. B; dobra organizacja pracy własnej; wysoka etyka pracy; chęć doskonalenia umiejętności; odporność na stres, szczególnie w kontakcie z trudnym klientem; solidność; samodzielność; odpowiedzialność; umiejętność pracy pod presją czasu; komunikatywność; umiejętność pracy w zespole; uczciwość; dokładność i terminowość.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Urząd Miasta Tychy
NIP: 6462869095
REGON: 000515922
Krótki opis działalności gospodarczej: Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Adres www: www.umtychy.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Niepodległości 49, 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Anna Jeleń
Nr telefonu: (32) 776 32 47
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- podpisany list motywacyjny
- kopie dokumentów potwierdzających: wykształcenie, staż pracy, dodatkowe kwalifikacje, posiadane uprawnienia
- oświadczenia kandydata o: korzystaniu w pełni z praw cywilnych i obywatelskich; wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji; pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu w pełni z praw publicznych; tym, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku
o pracownikach samorządowych

Określenie terminu i miejsca składania dokumentów
Dokumenty należy złożyć w terminie do dnia 14 listopada 2025 r.

Oferty składa się :
- drogą elektroniczną poprzez wypełnienie formularza dostępnego na stronie internetowej https://bip.umtychy.pl/oferty-pracy-urzad-miasta Skany wymaganych dokumentów należy dołączyć
w formie załączonego pliku (nieprawidłowe wypełnienie formularza może uniemożliwić złożenie oferty)
- w formie pisemnej w siedzibie Urzędu Miasta pok. 217 piętro II lub pocztą na adres Urzędu
z dopiskiem DUO.2110.20.2025 Podinspektor/Inspektor w Wydziale Komunalnym, Ochrony Środowiska i Rolnictwa

Dokumenty składane w języku obcym należy złożyć z tłumaczeniem na język polski.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po terminie określonym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane.
Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na w/w adres do dnia 14 listopada 2025 r.
Osoby spełniające wymagania formalno prawne podane w ogłoszeniu o naborze zostaną zakwalifikowane do dalszego etapu postępowania. Informację o zakwalifikowaniu należy uzyskać pod nr tel. (32) 776 32 47 trzeciego dnia po zakończeniu naboru ofert.
Miejsce i termin naboru zostaną podane na stronie Biuletynu Informacji Publicznej https://bip.umtychy.pl/oferty-pracy-urzad-miasta/termin-postepowania-konkursowego i na tablicy ogłoszeń znajdującej się na II piętrze Urzędu Miasta Tychy.

Przy naborze na wyżej wymienione stanowisko urzędnicze obowiązują techniki naboru:
- test merytoryczny
- rozmowa kwalifikacyjna
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, inny - https://bip.umtychy.pl/oferty-pracy-urzad-miasta/8899, Termin: https://bip.umtychy.pl/oferty-pracy-urzad-miasta/8899

opublikowano: 2025-10-29
ostatnia aktualizacja: 2025-10-31
Komentarze
Polityka Prywatności