Numer oferty: StPr/25/1282
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Pszczyńska 37, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Wykształcenie wyższe: ekonomiczne lub techniczne, bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w tym w szczególności programu Excel, znajomość podstaw metod zarządzania projektami, minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, doświadczenie w prowadzeniu/realizacji prac w zakresie postępowań regulaminowych, umiejętność interpretacji przepisów, znajomość podstaw prawa zam. publ.; zakres obowiązków: aktualizacja wiedzy z obszaru programów krajowych i międzynarodowych oraz innych inicjatyw, bieżące śledzenie ogłaszanych konkursów, pomoc przy opracowaniu wniosków finansowanych z programów krajowych i międzynarodowych oraz innych inicjatyw dla projektów generowanych przez Instytut, sprawowanie nadzoru nad procesami realizacji projektów krajowych i zagranicznych oraz innych inicjatyw zgodnie z wytycznymi finansowymi i prawnymi, prowadzenie ich rozliczeń, nadzór nad zgodnością wydatków z budżetem i harmonogramem, przygotowywanie niezbędnych dokumentów, w tym m.in. opracowywanie wniosków o płatność i raportów, udział w audytach projektu, ewaluacja i monitorowanie projektów w okresie trwałości, bieżąca współpraca z partnerami zewnętrznymi; jedna zmiana, miejsce pracy: Gliwice
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.11.2025
Wynagrodzenie brutto: 6 000 PLN
Opis wynagrodzenia: brutto
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista do spraw pozyskiwania funduszy (fundraiser)
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Znajomość języków:
- angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia:
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
- umiejętność analitycznego myślenia
- dobra organizacja pracy, odpowiedzialność , dokładność
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: [Umiejętność 2] : znajomość metod zarządzania projektami
[Umiejętność 1] : Umiejętność pracy w zespole
[Inne] : • wykształcenie wyższe: ekonomiczne lub techniczne,
• bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w tym w szczególności programu Excel,
• znajomość podstaw metod zarządzania projektami,
• minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
• doświadczenie w prowadzeniu/realizacji prac w zakresie postępowań regulaminowych,
• umiejętność interpretacji przepisów
• znajomość podstaw prawa zam. publ.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: INSTYTUT TECHNIKI GÓRNICZEJ KOMAG
NIP: 6310200794
REGON: 000022473
Krótki opis działalności gospodarczej: prowadzenie prac badawczo-rozwojowych
Adres www: www.komag.eu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu: Ewelina Brychcy
Nr telefonu: 322374437
E-mail: praca@komag.eu
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Kontakt telefoniczny lub dokumenty aplikacyjne wysłać na adres e-mail pracodawcy
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail