Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 31 lipca 2025 (czwartek)

Stanowisko ds. zamówień publicznych i realizacji inwestycji - Górno, świętokrzyskie

Data dodania: 2025-07-18
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kielcach
Pracodawca: kontakt przez PUP
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/25/0943

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Górno, powiat: kielecki, woj: świętokrzyskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Prowadzenie spraw związanych z przygotowywaniem i realizacją inwestycji gminnych oraz zamówień publicznych.
Przeprowadzanie formalno - prawnej procedury zamówień publicznych. Przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji przetargowej dla inwestycji gminnych. Udział w komisjach dotyczących postępowań o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych i innych przepisów prawa. Udział w opracowywaniu dokumentacji technicznych dla inwestycji gminnych. Opracowanie informacji, sprawozdań i udział w rozliczeniach dotyczących inwestycji gminnych. Opracowywanie dokumentacji wewnętrznej niezbędnej do prawidłowej realizacji procesu inwestycyjnego. Gromadzenie informacji o firmach doradczych, rzeczoznawcach uczestniczących w procesie udzielania zamówień publicznych.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.09.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia:
  • komunikatywność,pracowitość
  • biegła obsługa komputera, Microsoft Office
  • umiejętność obsługi komputera znajomość programów komputerowych oraz umiejętność obsługi urządzeń biurowych

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: [Umiejętność 2] : zdolności organizacyjne, analityczne i koncepcyjne
[Umiejętność 1] : znajomość ustaw: Prawo zamówień publicznych, Kodeks cywilny, Kodeks postępowania administracyjnego, o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowyc

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Adres: Kolberga 4, 25-620 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Karolina Szymkiewicz
Nr telefonu: 413671100
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV

opublikowano: 2025-07-18
Komentarze
Polityka Prywatności