Numer oferty: StPr/25/0502
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Parkowa 2, 41-902 Bytom, powiat: m. Bytom, woj: śląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało:
udostępnianie dokumentacji, prowadzenie ewidencji udostępnianej dokumentacji oraz osób korzystających z zasobu archiwum do celów zabezpieczenia zasobu oraz prowadzenia statystyki udostępnień;
udzielanie informacji klientom celem zapoznania z zasobem archiwum oraz wskazania właściwego sposobu załatwienia sprawy;
przejmowanie dokumentacji z komórek organizacyjnych;
porządkowanie i przechowywanie akt w należytym porządku i właściwe ich zabezpieczanie;
przekazywanie materiałów archiwalnych do Archiwum Państwowego;
przygotowywanie zaświadczeń, odpisów oraz kopii dokumentów do uwierzytelnienia;
odbycie służby przygotowawczej do pracy w samorządzie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 15.08.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 780 PLN
Opis wynagrodzenia: [System czasu pracy] : W poniedziałki od 7:30 do 17:30
[Praca na czas określony] : Pierwsza umowa na 6 m-cy
[Godzina zakończenia pracy] : 15:30
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: wyższy urzędnik samorządowy
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: wymagania niezbędne:
wykształcenie średnie;
znajomość przepisów z zakresu prawa archiwalnego tj. ustawy o narodowym zasobie archiwalnym
i archiwach wraz z aktami wykonawczymi, normatywów kancelaryjno-archiwalnych obowiązujących w Urzędzie;
znajomość przepisów o samorządzie gminnym, o ochronie danych osobowych, o dostępie do informacji publicznej; o pracownikach samorządowych;
umiejętność pracy w zespole, umiejętność nawiązywania kontaktów;
odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu;
nieprowadzenie działalności gospodarczej w przypadku zatrudnienia;
niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie ściągane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
nieposzlakowana opinia;
pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych;
stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na proponowanym stanowisku.
wymagania dodatkowe:
doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku;
umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
umiejętność organizowania pracy własnej;
dobra znajomość obsługi komputera;
https://www.bytom.pl/bip/informacje-urzedu/nabory-w-urzedzie-miejskim/Nabor-na-stanowisko-urzednicze-mlodszy-referent-w-Archiwum-Urzedu-SU-1/idn:11499
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Miejski w Bytomiu
NIP: 6260003257
REGON: 000515684
Krótki opis działalności gospodarczej: Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Adres www: www.bytom.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Parkowa 2, 41-902 Bytom, powiat: m. Bytom, woj: śląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Monika Tkaczyk
E-mail: sd@um.bytom.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Osoby zainteresowane prosimy o dostarczenie:
kwestionariusza osoby ubiegającej się o zatrudnienie wg załączonego wzoru;
kserokopii dyplomu/świadectwa;
oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, oświadczenia o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy, w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru*.
Kompletne oferty w zamkniętych kopertach należy składać:
osobiście w Kancelarii Urzędu pokój 128 lub przesłać pocztą na adres: Urząd Miejski w Bytomiu ul. Parkowa 2 41-902 Bytom
w terminie do 28 lipca 2025 r.
Koperty należy opatrzyć informacją SD - NABÓR do SU-1
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, Termin: do 28.07.2025 r.