Numer oferty: StPr/25/0413
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Adama Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki, powiat: m. Suwałki, woj: podlaskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Do zakresu zadań osoby zatrudnionej na stanowisku podinspektora w Biurze Rady Miejskiej Urzędu Miejskiego w Suwałkach będzie należało w szczególności:
1)Organizacyjne przygotowanie obrad Rady Miejskiej m.in.:
-przygotowanie materiałów na posiedzenia komisji i sesji Rady Miejskiej w wersji papierowej i elektronicznej,
-przygotowanie projektu porządku obrad,
-terminowe przekazanie materiałów oraz zawiadomień o obradach w ustalony sposób,
-terminowe przekazanie zaproszeń gościom,
-sporządzenie list obecności,
-przygotowanie scenariusza przebiegu obrad,
-przygotowanie sali obrad.
2)Opracowanie materiałów z obrad i posiedzeń komisji i sesji Rady Miejskiej (tj. uchwał, protokołów, stanowisk, wniosków, interpelacji i zapytań), przekazanie ich odpowiednim organom i komórkom organizacyjnym.
3)Przygotowanie uchwał i materiałów do oprawy w zbiory.
4)Organizacyjna obsługa stałych komisji Rady Miejskiej oraz komisji doraźnych:
-udział w opracowywaniu planów pracy komisji,
-udział w sporządzaniu sprawozdań z działalności komisji,
-organizacyjne przygotowanie posiedzeń komisji oraz sporządzanie niezbędnych dokumentów m.in. protokołów, wniosków, opinii,
-terminowe sporządzanie i przekazywanie do właściwych odbiorców wypracowanych dokumentów, kompletowanie i archiwizowanie akt,
-nadzór nad czynnościami legislacyjnymi dokumentów i uchwał objętych zakresem czynności,
-prowadzenie spraw związanych z rozpatrywaniem skarg, wniosków i petycji przez Radę Miejską w Suwałkach,
-przygotowywanie list i prowadzenie ewidencji obecności radnych na posiedzeniach.
5)Prowadzenie rejestru uchwał Rady Miejskiej, interpelacji, zapytań i wniosków radnych.
6)Prowadzenie rejestru oraz dokumentacji skarg, wniosków i petycji wpływających do BRM, w celu rozpatrzenia przez Radę Miejską.
7)Przygotowywanie projektów uchwał i uzasadnień w sprawach będących w kompetencji BRM.
8)Wykonywanie zadań związanych z wyborami prezydenta, radnych miejskich
i wojewódzkich oraz ławników sądowych.
9)Prowadzenie spraw związanych z ustanawianiem symboli samorządowych.
10)Stałe podnoszenie kwalifikacji zawodowych i znajomości przepisów prawa niezbędnych do wykonywania zadań na powierzonym stanowisku pracy.
11)Prowadzenie bieżącej samokontroli prawidłowości wykonywania własnej pracy,
w zakresie sprawdzania, akceptacji i rozliczania kosztów, wydatków, badania prawidłowości projektów umów i planów, zleceń, zamówień i różnych innych dokumentów skutkujących powstaniem zobowiązań i wynikających z zakresu powierzonych czynności.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.11.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 do 5 300 PLN
Opis wynagrodzenia: + dodatek stażowy
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista administracji publicznej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
-obywatelstwo polskie,
-pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
-niekaralność za przestępstwo umyślne, przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-nieposzlakowana opinia,
-stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,
-wykształcenie wyższe,
-minimum 2-letni staż pracy,
-znajomość: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o samorządzie powiatowym,
ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o petycjach, ustawy o dostępie do informacji publicznej, Kodeks Postępowania Administracyjnego, Statutu Miasta
i Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Suwałkach,
-znajomość rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,
umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych, w tym biegła obsługa programów MS Office (Excel, Word, Power Point), Legislator.
Wymagania dodatkowe:
-doświadczenie w pracy w administracji publicznej,
-umiejętność pracy w zespole, rzetelność, komunikatywność, dyspozycyjność, terminowość realizacji zadań,
-umiejętność sporządzania protokołów, uchwał, transkrypcji audio,
-obsługa urządzeń biurowych (m.in. ksero, skaner),
-znajomość języka obcego (w mowie i piśmie).
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Miejski w Suwałkach
NIP: 8441121381
REGON: 000523376
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Adama Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki, powiat: m. Suwałki, woj: podlaskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Agnieszka Rejmontowicz
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty:
-własnoręcznie podpisany list motywacyjny,
-własnoręcznie podpisany życiorys (CV),
wypełniony i własnoręcznie podpisany kwestionariusz osobowy,
-własnoręcznie podpisane oświadczenia o:
a)nieposzlakowanej opinii,
b)niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku wyboru kandydata na stanowiska konieczne zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego),
c)posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania w pełni praw publicznych,
d)oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na danym stanowisku,
e)oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie wykonywać zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy,
f)oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych niezbędnych przeprowadzenia procesu rekrutacji na stanowisko urzędnicze następującej treści Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji.
-kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność
z oryginałem) potwierdzające wykształcenie,
-kserokopie świadectw pracy oraz kserokopie innych dokumentów potwierdzających dotychczasowy przebieg zatrudnienia (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
-kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem).
Dokumenty przyjmowane będą w nieprzekraczalnym terminie do dnia
8 sierpnia 2025 r. O zachowaniu terminu złożenia dokumentów aplikacyjnych decyduje odpowiednio data złożenia do urzędu lub data stempla pocztowego.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: inny - Termin, miejsce i forma składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne można:
składać w siedzibie Urzędu Miejskiego w Suwałkach, ul. A. Mickiewicza 1 lub
ul. T. Noniewicza 71A,
przysłać drogą pocztową na adres: Urząd Miejski w Suwałkach, ul. A. Mickiewicza1, 16 400 Suwałki.
Dokumenty aplikacyjne złożone w siedzibie Urzędu Miejskiego w Suwałkach lub przesłane pocztą winny znajdować się w zamkniętej kopercie z dopiskiem nabór na stanowisko podinspektora w Biurze Rady Miejskiej Urzędu Miejskiego
w Suwałkach.
Dokumenty przyjmowane będą w nieprzekraczalnym terminie do dnia
8 sierpnia 2025 r. O zachowaniu terminu złożenia dokumentów aplikacyjnych decyduje odpowiednio data złożenia do urzędu lub data stempla pocztowego.