Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 28 lipca 2025 (poniedziałek)

Zastępca kierownika urzędu stanu cywilnego w sekcji urząd stanu cywilnego i spraw obywatelskich (nr 1657) - Sicienko, kujawsko-pomorskie

Data dodania: 2025-07-16
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Pracodawca: URZĄD GMINY W SICIENKU
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/25/1657

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Mrotecka 9, 86-014 Sicienko, powiat: bydgoski, woj: kujawsko-pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
a) realizacja zadań zleconych z zakresu administracji rządowej określonych w prawie o aktach stanu cywilnego oraz kodeksie rodzinnym i opiekuńczym;
b) prowadzenie spraw z zakresu dowodów osobistych i ewidencji ludności;
c) prowadzenie spraw z zakresu zadań obronnych, obrony cywilnej i spraw wojskowych;
d) współprowadzenie stałego rejestru wyborców, sporządzanie i aktualizacja spisów wyborców, wydawanie określonych przepisami prawa zaświadczeń i innych dokumentów w tym zakresie;

Warunki pracy na stanowisku
a) praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera powyżej 4 godzin dziennie;
b) umowa o pracę - pełen etat;
c) praca w budynku Urzędu Gminy w Sicienku, ul. Mrotecka 9, na parterze, budynek bez windy, posiada podjazd, oraz praca w terenie;
d) praca w pełnym wymiarze czasu pracy z zachowaniem 40 godzin w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy (równoważny system czasu pracy, w tym praca w godzinach popołudniowych
i w soboty), przy zachowaniu norm czasu pracy - praca wg indywidualnie ustalonego rozkładu godzin pracy;
e) praca w zespole;
f) codzienny kontakt telefoniczny;
g) bezpośredni kontakt z klientami.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Sicienku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Urząd Gminy w Sicienku jest pracodawcą równych szans. Oferty rozpatrywane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonanie polityczne, przynależność związkowa, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualna czy też jakąkolwiek inna cechę prawnie chronioną. Osoba z niepełnosprawnością może skorzystać
z pierwszeństwa w zatrudnieniu.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 11.08.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
Opis wynagrodzenia: wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia z pracodawcą
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali kierownicy do spraw innych typów usług gdzie indziej niesklasyfikowani
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia:
  • prawo jazdy kat.B
  • obsługa urządzeń biurowych
  • biegła obsługa komputera

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
Kandydatem może być osoba która:
a) spełnia wymagania określone w art. 6 ust. 1 oraz ust. 3 ustawy o pracownikach samorządowych, tj:
- posiada obywatelstwo polskie,
- ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych,
- nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- posiada kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym stanowisku,
- cieszy się nieposzlakowaną opinią;
b) posiada:
- dyplom ukończenia wyższych studiów prawniczych lub administracyjnych potwierdzający uzyskanie tytułu zawodowego magistra lub,
- dyplom potwierdzający ukończenie wyższych studiów prawniczych lub administracyjnych za granicą, o którym mowa w art. 326 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2024 r. poz. 1571, 1871 i 1897), albo uznany za równoważny polskiemu dyplomowi potwierdzającemu uzyskanie tytułu zawodowego magistra zgodnie z art. 327 ust. 1 tej ustawy lub,
- dyplom potwierdzający uzyskanie tytułu zawodowego magistra i świadectwo ukończenia studiów podyplomowych w zakresie administracji;
c) posiada łącznie co najmniej trzyletni staż pracy na stanowiskach urzędniczych w urzędach lub w samorządowych jednostkach organizacyjnych, w służbie cywilnej, w urzędach państwowych lub w służbie zagranicznej, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi;
d) zna zagadnienia z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego, w tym przepisy prawa z zakresu:
- ustawy o samorządzie gminnym,
- ustawy o pracownikach samorządowych,
- ustawy Prawo o aktach stanu cywilnego,
- Kodeks postępowania administracyjnego,
- ustawy o dowodach osobistych,
- ustawy o ewidencji ludności,
- znajomość obsługi komputera;
e) posiada biegłą umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych;
f) posiada prawo jazdy kat. B.
Wymagania dodatkowe:
a) ma doświadczenie zawodowe na stanowisku o podobnym zakresie pracy;
b) znajomość pracy w systemie ,,ŹRÓDŁO" służącym do obsługi Systemu Rejestrów Państwowych;
c) umiejętność interpretowania przepisów;
d) umiejętność sprawnej organizacji pracy;
e) umiejętność poprawnego posługiwania się językiem polskim w mowie i piśmie;
f) umiejętność samodzielnej pracy i pracy w zespole;
g) umiejętność pracy pod presja czasu;
h) umiejętności z zakresu komunikacji społecznej;
i) samodzielność i zdyscyplinowanie;
j) wysoka kultura osobista;
k) odpowiedzialność za wykonywanie powierzonych zadań,

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: URZĄD GMINY W SICIENKU
NIP: 9531023659
REGON: 000547023
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Mrotecka 9, 86-014 Sicienko, powiat: bydgoski, woj: kujawsko-pomorskie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 52 31 17 413, 52 31 17 421
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny - opatrzony numerem telefonu kontaktowego lub e-mailem oraz własnoręcznym podpisem;
b) życiorys zawodowy (curriculum vitae) - opatrzony numerem telefonu kontaktowego lub e-mailem oraz własnoręcznym podpisem;
c) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
d) kserokopie świadectw pracy;
e) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe;
f) oświadczenie o niekaralności, posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i pełni praw publicznych oraz o posiadanym obywatelstwie;
g) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;
h) oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną w związku z ogłoszeniem naboru;
i) dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań dodatkowych;
j) referencje, jeśli takie posiada;
k) inne dokumenty, jeżeli obowiązek ich złożenia wynika z odrębnych przepisów;
l) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1135).

Wszystkie dokumenty w języku obcym należy przedłożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.

Zaświadczenie o zatrudnieniu dokumentuje wyłącznie bieżący okres zatrudnienia tj. niezakończony stosunek pracy oraz okresy zatrudnienia występujące przed wejściem w życie przepisów nakazujących wydawanie świadectw pracy.

Wymagane dokumenty kandydat może złożyć osobiście w siedzibie Urzędu Gminy w Sicienku w Biurze Obsługi Interesanta w godzinach pracy Urzędu (w poniedziałek, środa i czwartek 7:30-15:30, wtorek 7:30-17:00, piątek 7:30-14:00) lub przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy w Sicienku ul. Mrotecka 9, 86-014 Sicienko.

Oferta winna zostać złożona lub przesłana w zamkniętej kopercie opatrzonej dopiskiem Nabór na stanowisko zastępcy kierownika urzędu stanu cywilnego w terminie do 28 lipca 2025 r. do godz. 15:30. O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu Gminy w Sicienku.

Dodatkowe informacje:
Oferty, które wpłyną do Urzędu po terminie nie będą rozpatrywane.
Nabór przeprowadzi, powołana przez Wójta Gminy Sicienko, Komisja konkursowa, w dwóch etapach:
- I etap obejmuje formalną analizę dokumentów,
- II etap stanowi merytoryczną ocenę kandydatów, może składać się z rozmowy kwalifikacyjnej lub/i testu kwalifikacyjnego.

Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni e-mailem lub telefonicznie o terminie II etapu naboru. Zastrzega się prawo zakończenie otwartego naboru, bez rozstrzygnięcia lub jego unieważnienie w dowolnym czasie bez podania przyczyny.

Procedura zgłoszeń wewnętrznych, o której mowa w art. 24 ust. 6 ustawy z dnia 14 czerwca 2024r. o ochronie sygnalistów (Dz. U. z 2024 r. poz. 928) jest dostępna na stronie Urzędu Gminy w Sicienku w zakładce AKTUALNOŚCI - ZGŁOSZENIE NARUSZEŃ oraz na stronie BIP Urzędu Gminy w Sicienku w zakładce w Nabór Pracowników link dostępny na górze strony.

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Sicienku https://bip.sicienko.pl/ oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy w Sicienku, ul. Mrotecka 9, 86-014 Sicienko.

Szczegółowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 52 31 17 413 i 52 31 17 421.


Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta

opublikowano: 2025-07-16
ostatnia aktualizacja: 2025-07-18
Komentarze
Polityka Prywatności