Numer oferty: StPr/24/3621
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: WIERZBIĘCICE 1A/E, 61-569 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Stała komunikacja z członkami zespołu, pozostałymi pracownikami firmy oraz klientami/kontraktorami w j. rosyjskim, ponieważ firma działa pod marką pochodzącą z Białorusi i obsługuje m.in. rynki wschodnie, a komunikacja wewnętrzna odbywa się w j. rosyjskim; posprzedażowa obsługa klientów oraz budowanie i utrzymanie przyjaznych relacji z klientami; informowanie klientów o nowych produktach i usługach; ustalanie warunków współpracy i ich negocjowanie; analizowanie i aktualizowanie danych o klientach;
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 13.11.2024
Data zakończenia: 12.11.2027
Wynagrodzenie brutto: od 9 400 PLN
Opis wynagrodzenia: brutto
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: opiekun klienta
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Znajomość języków:
- rosyjski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Uprawnienia:
- biegła obsługa komputera
- biegła obsługa programów komputerowych; umiejetność pracy samodzielnej i w zespole; rzetelność, dokładność i systematyczność, komunikatywność i wysoka kultura osobista,
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: doświadczenie na danym lub podobnym stanowisku w branży IT;
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: MERKELEON P SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
NIP: 5252802291
REGON: 384471696
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: WIERZBIĘCICE 1A/E, 61-569 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 604 545 102
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, Termin: zgłoszenia telefoniczne