Numer oferty: StPr/24/2608
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Tarczyn, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: kompleksowa obsługa kadrowa pracowników placówki, prowadzenie dokumentacji personalnej związanej z przebiegiem zatrudnienia, rozliczanie czasu pracy (urlopy, zwolnienia lekarskie, nadgodziny itp.), prowadzenie spraw dot. podnoszenia kwalifikacji zawodowych pracowników, przygotowywanie, weryfikacja i przechowywanie dokumentów dotyczących procesu rekrutacji, wykonywanie obowiązków administracyjnych. związanych z korespondencją z Sądem, Urzędem Skarbowym, Zakładem Ubezpieczeń Społecznych itp., komunikowanie się z klientami oraz pracownikami w języku turkmeńskim
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 25.11.2024
Data zakończenia: 24.11.2027
Wynagrodzenie brutto: od 7 208 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista do spraw kadr
Typ propozycji: praca stała, praca w wolne dni,
pracodawca szczególnie zainteresowany zatrudnieniem obywateli UE/EOG i Szwajcarii
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: znajomość języka turkmeńskiego w mowie na poziomie C1
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: kontakt przez PUP
Krótki opis działalności gospodarczej: wspólnik:
SEYDULLAYEV MUHAMMET Numer PESEL/REGON 90092717410
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Adres: Czajewicza 2/4, 05-500 Piaseczno, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Dorota Drabek
Nr telefonu: 224842680
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV