Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 2022-09-26

Specjalista ds. jakości - Olsztyn, warmińsko-mazurskie

Data dodania: 2022-09-22
Dodane przez: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Pracodawca: ALKAZ PLASTICS S.A.
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie branżowe, techniczne, wyższe (w tym licencjat), techniczne, kierunek: ochrona środowiska

Numer oferty: StPr/22/1646

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Żelazna 8, 10-419 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Zapewnienie zgodności systemu zarządzania jakością z wymaganiami IATF 16949:2016.
Zapewnienie, aby proces Zarządzanie systemem, Zarządzanie jakością dostarczał zamierzone wyjścia.
Przedstawianie sprawozdań dotyczących wyników funkcjonowania Systemu Zarządzania jakością i szans na doskonalenie.
Zapewnienie promowania orientacji na klienta w całej organizacji.
Zapewnienie utrzymania integralności systemu zarządzania jakością podczas planowania i wdrażania zmian w systemie zarządzania jakością.
Wybór charakterystyk specjalnych.
Inicjowanie i wdrażanie działań korygujących i zapobiegawczych oraz ocena ich skuteczności.
Nadzór nad udokumentowanymi informacjami systemu zarządzania jakością.
Planowanie i przeprowadzanie audytów wewnętrznych, sporządzanie raportów z audytów, ocena kompetencji audytorów.
Tworzenie standardów jakościowych dla nowych wyrobów, współtworzenie PFMEA i Planu Kontroli.
Nadzorowanie kontroli jakości produkowanych wyrobów.
Przygotowywanie i nadzór nad dokumentacją jakościową.
Prowadzenie procesów reklamacyjnych wewnętrznych i zewnętrznych.
Szkolenie pracowników w zakresie jakości i systemu zarządzania jakością.
Nadzór nad wyrobem niezgodnym.
Przygotowanie dokumentacji PAPP dla dostarczanych wyrobów.
Przeprowadzanie analizy MSA.
Nadzór nad wyposażeniem do monitorowania i pomiarów.
Dbanie o porządek na stanowisku pracy oraz o przestrzeganie zasad BHP i promowanie zasad bezpiecznej pracy.
Wdrażanie działań korygujących w przypadku nieosiągnięcia założonych celów. Realizacja założeń wynikających z Polityki Jakości.
Godziny pracy 8-16
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 26.09.2022
Wynagrodzenie brutto: od 3 010 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista kontroli jakości
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • średnie branżowe, techniczne
  • wyższe (w tym licencjat), techniczne, kierunek: ochrona środowiska

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej w Dziale Jakości minimum 1 miesiąc.Zdolności komunikacyjne i negocjacyjne,znajomość rysunku technicznego,znajomość narzędzi i rozwiązywania problemów,samodzielność oraz dobra organizacja pracy,umiejętność pracy w zespole oraz dyspozycyjność. Znajomość języka angielskiego i niemieckiego-umożliwiająca komunikację.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: ALKAZ PLASTICS S.A.
NIP: 7773367189
REGON: 387401041
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Lubelska 30A, 10-407 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Dorota Kowalkowska
Nr telefonu: 723 502 145
E-mail: dorota.kowalkowska@alkaz.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: -
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

data ostatniej modyfikacji: 2022-09-23 19:30:26
Komentarze
 
Polityka Prywatności