Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 2022-08-26

Inspektor ds. eksploatacji w administracji obsługi mieszkańców nr 4 (nr ref. dnz/42/2022) - Warszawa, mazowieckie

Data dodania: 2022-08-16
Dodane przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Pracodawca: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie zawodowe, inne

Numer oferty: StPr/22/09967

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Bródnowska 24, 03-439 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: - kontrola nad prawidłowym utrzymaniem w należytym stanie sanitarno porządkowym administrowanych budynków mieszkalnych i terenów przynależnych w ścisłej współpracy z administratorem;
- sporządzanie i przekazywanie protokołów ze stwierdzonymi nieprawidłowościami, administratorom budynku;
- zgłaszanie zauważonych nieprawidłowości w budynkach i przyległych terenach, w tym usterek technicznych;
- spisywanie liczników głównych zimnej wody i energii elektrycznej na budynkach oraz ich ewidencjonowanie i przekazywanie informacji St. Specjaliście ds. eksploatacji/Specjaliście ds. eksploatacji w AOM;
- sporządzanie stosownych raportów stała współpraca z administratorami budynków;
- doraźne, na polecenie Kierownika AOM, dostarczanie korespondencji.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 16.09.2022
Wynagrodzenie brutto: od 4 200 PLN
System wynagradzania: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Zawód: pracownik biurowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Zawody:
  • Pracownik biurowy
Wykształcenie:
  • średnie zawodowe, inne
Uprawnienia:
  • Program Word
  • Obsługa komputera

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymagania niezbędne: (wymagania konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku)
- obywatelstwo polskie lub obywatelstwo państwa, o którym mowa w art. 11 ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- wykształcenie średnie/średnie branżowe minimum 3 lata stażu pracy lub wyższe minimum 1 rok stażu pracy;
- znajomość obsługi komputera w zakresie: edytora tekstu oraz arkusza kalkulacyjnego;
- znajomość regulacji prawnych w zakresie: Ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami; ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach; przepisów o ochronie danych osobowych.

Wymagania dodatkowe (wymagania pożądane, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku):
- preferowane wykształcenie wyższe związane z zarządzeniem nieruchomościami,
- co najmniej 6 miesięczny staż pracy w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

Dodatkowe (pożądane) cechy osobowości:
- terminowość;
- skrupulatność i dokładność;
- komunikatywność.

Do najważniejszych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi:
- kontrola nad prawidłowym utrzymaniem w należytym stanie sanitarno porządkowym administrowanych budynków mieszkalnych i terenów przynależnych w ścisłej współpracy z administratorem;
- sporządzanie i przekazywanie protokołów ze stwierdzonymi nieprawidłowościami, administratorom budynku;
- zgłaszanie zauważonych nieprawidłowości w budynkach i przyległych terenach, w tym usterek technicznych;
- spisywanie liczników głównych zimnej wody i energii elektrycznej na budynkach oraz ich ewidencjonowanie i przekazywanie informacji St. Specjaliście ds. eksploatacji/Specjaliście ds. eksploatacji w AOM;
- sporządzanie stosownych raportów stała współpraca z administratorami budynków;
- doraźne, na polecenie Kierownika AOM, dostarczanie korespondencji.

link do rekrutacji 2022 - https://zgnpragapn.bip.um.warszawa.pl/menu_przedmiotowe/Rekrutacja/2022/default.htm
link do ogłoszenia DNZ/42/2022 - https://zgnpragapn.bip.um.warszawa.pl/NR/rdonlyres/001a9a8a/qothqtfjpuzoarmwuggkruibezmigtri/Og%C5%82DNZNr42z2022rInspektordseksploatacjidoc.pdf

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy
NIP: 1132524746
REGON: 011513343
Adres www: https://www.zgn-praga-pn.waw.pl/
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Jagiellońska 23, 03-719 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 22 205 41 30, 22 205 41 31
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: link do rekrutacji 2022 - https://zgnpragapn.bip.um.warszawa.pl/menu_przedmiotowe/Rekrutacja/2022/default.htm
link do ogłoszenia DNZ/42/2022 - https://zgnpragapn.bip.um.warszawa.pl/NR/rdonlyres/001a9a8a/qothqtfjpuzoarmwuggkruibezmigtri/Og%C5%82DNZNr42z2022rInspektordseksploatacjidoc.pdf
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, inny - link do rekrutacji 2022 - https://zgnpragapn.bip.um.warszawa.pl/menu_przedmiotowe/Rekrutacja/2022/default.htm
link do ogłoszenia DNZ/42/2022 - https://zgnpragapn.bip.um.warszawa.pl/NR/rdonlyres/001a9a8a/qothqtfjpuzoarmwuggkruibezmigtri/Og%C5%82DNZNr42z2022rInspektordseksploatacjidoc.pdf

data ostatniej modyfikacji: 2022-08-29 19:30:22
Komentarze
 
Polityka Prywatności