Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 2022-09-10

Specjalista działu ds. umów i rozliczeń w branży budowlanej - Gdańsk, pomorskie

Data dodania: 2022-08-10
Dodane przez: Gdański Urząd Pracy
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Budowlane TB.INVEST Tomasz Brzeziński
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/22/7602

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Jabłoniowa 20/312, 80-175 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Przygotowanie umów podwykonawczych, zleceń, aneksów (w tym - załączników, pism, innych dokumentów wymaganych w procedurze obiegu dokumentów).
Sprawdzanie i kompletowanie dokumentów rejestrowych firm podwykonawczych.
Realizacja obowiązków wynikających z Ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz zawartej umowy z Inwestorem w zakresie umów z podwykonawcami/ dostawcami/
usługodawcami, w tym przygotowywanie wszelkich zestawień dokumentów zgodnie z wymogami Inwestora, dbałość o prawidłowy i terminowy obieg dokumentów zgodnie z wymogami Inwestora.
Kontrola rozliczeń umów z podwykonawcami / kontrahentami, przygotowywanie dokumentów do rozliczania tych umów (w tym sporządzanie oświadczeń i protokołów odbioru robót budowlanych).
Kontrola zewnętrznych dokumentów finansowych wynikających z realizacji umów.
Opiniowanie zwrotów kaucji dla podwykonawców.
Wprowadzanie umów do systemu i archiwizacja umów i innych dokumentów związanych z prowadzonymi projektami (program DMS)
Ustalanie i negocjowanie wzorów gwarancji z kontrahentami.
Wprowadzanie i sprawdzanie dokumentów księgowych do systemu DMS:
Ścisła współpraca z Kierownikami Projektu i budowy.
Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego w zakresie merytorycznym jednostki organizacyjnej oraz zgodnych z kwalifikacjami.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.09.2022
Wynagrodzenie brutto: od 3 010 PLN
Opis wynagrodzenia: wynagrodzenie ustalane indywidualnie z pracownikiem na podstawie doświadczenia i umiejętności.
Firma oferuje:
-pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
-konkurencyjne wynagrodzenie
-niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon komórkowy)
-stabilność zatrudnienia zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
-możliwość rozwoju zawodowego
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: wymagane doświadczenie: minimum 3 lata. Umiejętności:bardzo dobra znajomość przepisów ustawy o rachunkowości oraz ustaw VAT i PIT. Znajomość programów finansowo-księgowych (mile widziana ERP Optima, Płatnik). Praktyczna znajomość pakietu Microsoft Office (Word, Excel), Microsoft Outlook.Dokładność, sumienność, umiejętność pracy w zespole.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Przedsiębiorstwo Budowlane TB.INVEST Tomasz Brzeziński
NIP: 5841352935
REGON: 191314569
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Jabłoniowa 20/312, 80-175 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 884 884 868
E-mail: a.pykacz@tbinvest.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

data ostatniej modyfikacji: 2022-09-02 19:30:16
Komentarze
 
Polityka Prywatności