Wymagania: dobra znajomość MS Office, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów, dokładność i sumienność w wykonywaniu obowiązków, dobra organizacja pracy, wysoka kultura osobista, odpowiedzialność, zaangażowanie, punktualność. Dodatkowymi atutami będą: znajomość języka angielskiego, doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, w Centrum obsługi klienta/ call center.
Warunki pracy:
Pracę w renomowanym wydawnictwie,
Obowiązki:
Sprawdzanie poprawności i wyjaśnianie zamówień na materiały wydawnictwa,
Wprowadzanie danych do systemów informatycznych,
Kontakt telefoniczny z Klientami wydawnictwa,
Wsparcie dla Konsultantów Metodycznych,
Promowanie produktów wydawnictwa,
Profesjonalna telefoniczna Obsługa Klientów wydawnictwa,
Obsługa połączeń wychodzących oraz przychodzących,
Prowadzenie korespondencji e-mailowej oraz nadzór nad przebiegiem procesu obsługi Klienta,
Przygotowanie wysyłki materiałów na konferencje wydawnictwa,
Inne prace biurowe.
Zgłoszenia na Agata.kleczewska@oup.com