Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 2017-05-31 20:00

Asystent/ka ds. Administracji

Lokalizacja:

W Lavito poszukujemy osoby do pracy w administracji ;) Nie trzeba mieć ogromnego doświadczenia zawodowego. Szukamy osoby, która szybko się uczy, jest dokładna i odpowiedzialna, nie boi się różnorodnych zadań i chce się rozwijać w obszarze administracji. Więcej informacji poniżej.


LadyTime PL Sp. z o.o. w ramach produktu jakim jest Lavito zapewnia użytkownikom możliwość wyszukania odpowiedniej usługi kosmetycznej i umówienia się na nią od razu przez Internet za pomocą strony lavito.pl lub aplikacji mobilnej lavito. Z drugiej strony lavito oferuje swoim Partnerom - salonom kosmetycznym, fryzjerskim i SPA rozbudowany system działający na zasadzie platformy online (biznes.lavito.pl) z wbudowanym kalendarzem rezerwacji i innymi modułami. Pomagają one zarządzać tego typu biznesem a przede wszystkim relacjami z klientami salonów, co przekłada się na zwiększenie ich przychodu. Naszym Partnerom oferujemy też aplikację mobilną lavito biznes, posiadającą podobne funkcjonalności jak platforma online tylko w wersji mobilnej.
Szukamy osoby na stanowisko Asystenta/ki ds. Administracji, która wesprze naszych współwłaścicieli oraz dwie koleżanki w Dziale Administracji w bieżących zadaniach administracyjnych takich jak:• uzupełnianie i archiwizacja dokumentów związanych z działalnością spółki (umowy z Partnerami itp.)• wystawianie faktur sprzedażowych i pro forma, kontrolowanie prawidłowości dokumentów będących podstawą do wystawiania tychże faktur, wysyłanie ich do kontrahentów• monitorowanie płatności dokonywanych przez kontrahentów oraz wysyłanie przypomnień o zbliżających się terminach płatności• zakupy bieżących produktów do firmy oraz tworzenie listy zakupów• przygotowywanie dokumentów personalnych tj. umowy (na podstawie wzoru), kompletowanie dokumentów pracowniczych, ewidencjonowanie czasu pracy oraz urlopów pracowników, itp.• tworzenie raportu kasowego (KP, KW) oraz przygotowywanie koszyka przelewów w systemie bankowym• wsparcie dla biura rachunkowego w przekazywaniu bieżących dokumentów (faktur, wyciągów bankowych, zestawień kosztowych itp.)• oraz inne doraźne zadania administracyjne
Nie posiadasz jeszcze doświadczenia we wszystkich tych obszarach?Nic nie szkodzi. Wszystkiego Cię nauczymy :)
Szukamy osoby:• z min. kilkumiesięcznym doświadczeniem na stanowiskach administracyjnych• odpowiedzialnej• dokładnej i skrupulatnej• potrafiącej się szybko uczyć• mile widziane osoby studiujące zaocznie
Ponadto osobie na tym stanowisku oferujemy:• zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie• wynagrodzenie miesięczne 2000 – 2500 zł netto na początek• pracę 8h dziennie od poniedziałku do piątku• niezbędny do pracy sprzęt oraz komfortowe stanowisko pracy• wsparcie współpracowników z działu w codziennej pracy• możliwość zdobycia i poszerzenia doświadczenia w obszarze administracji• opiekę medyczną• pracę w młodym, zaangażowanym i sympatycznym zespole i miłej, dość swobodnej atmosferze :)
Brzmi dobrze?Nie czekaj. Aplikuj! :)
Proces rekrutacji wygląda następująco:1. Analiza przesłanych aplikacji2. Krótki wywiad telefoniczny z wybranymi kandydatami3. Spotkanie w naszym biurze w Warszawie4. Odpowiedź w sprawie kandydatury w ciągu tygodnia od spotkania

dodane przez Joanna


data ostatniej modyfikacji: 2017-04-24 13:15:14
Komentarze
 
Polityka Prywatności