Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 2016-09-02

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

Alior Bank to ogólnopolski bank uniwersalny, jedna z najbardziej nowoczesnych i innowacyjnych instytucji finansowych w Polsce, obsługująca klientów indywidualnych i biznesowych.

Jeżeli jesteś osobą, która:

  • potrafi budować długotrwałe relacje oraz nawiązywać kontakty biznesowe
  • zna podstawowe produkty bankowe
  • jest nastawiona na realizację celów oraz współpracę w zespole
  • interesuje się rynkiem finansowym oraz zna konkurencję
  • cechuje się wysoką kulturą osobistą oraz wysoko rozwiniętymi zdolnościami interpersonalnymi (w tym umiejętnościami perswazji i negocjacji)
  • szybko się uczy i chce się dalej rozwijać
  • ma nienaganną dykcję
  • posiada min. średnie wykształcenie
  • w praktyce obsługuje aplikacje MS Office
  • jest dyspozycyjna minimum 120h/miesięcznie
  • posiada doświadczenie w obsłudze Klienta i/lub sprzedaży (dodatkowy atut)

Mamy dla Ciebie pracę, która polega na:

  • aktywnej sprzedaży produktów Banku przez telefon
  • telefonicznej obsłudze Klientów Banku
  • udzielaniu informacji o ofercie Banku
  • pracy w systemie zmianowym

Wybranym osobom oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (etat na start!) lub elastyczny czas pracy i umowa zlecenie
  • atrakcyjny system premiowy
  • system płatnych szkoleń podnoszących kwalifikacje
  • dodatkowy stały miesięczny bonus pieniężny za obsługę Klientów w języku angielskim
  • prywatna opieka medyczna, karta Multisport


Aplikuj online: https://www.aliorbank.pl/dodatkowe-informacje/kariera/aktualne-oferty-pracy.html

dodane przez Alior Bank


data ostatniej modyfikacji: 2016-08-03 11:36:17
Komentarze
 
Polityka Prywatności