Olympia Polska jest firmą doradczą działającą na rynku HR, posiadającą wieloletnie doświadczenie we wszystkich sektorach biznesu. Dzięki wiedzy i doświadczeniu zespołu świadczy wysokiej jakości usługi z zakresu doradztwa personalnego, pracy tymczasowej i outsourcingu. Dla klienta, renomowanej firmy z siedzibą w Berlinie, w ramach rekrutacji stałej pilnie poszukuje osoby gotowej do podjęcia pracy w najbliższym możliwym terminie. Stanowisko: PRACOWNIK DS. WSPARCIA TECHNICZNEGO (IT) W NIEMCZECH (ze znajomością j. polskiego i angielskiego umożliwiającego swobodną komunikację).
AS/HD/07/10
Berlin
Oferta:
* opieka nad
klientem w obszarze IT dla firmy będącej liderem na rynku desktopów i
notebooków
* szeroki i
interesujący zakres obowiązków
* godziny pracy
poniedziałek – piątek 8.00 – 18.30, 8 dziennie
* 1500 EURO brutto
włącznie z bonusem
* Możliwość
zdobycia doświadczenia w międzynarodowym środowisku pracy
* Możliwości
dalszego kształcenia (rozwoju)
Zadania
* opieka nad
klientem i sprawne rozwiązywanie
problemów dla wymagających użytkowników komputerów osobistych i notebook’ów w
języku polskim
* profesjonalne
podejście oraz fachowe rozwiązywanie zapytań klientów zgłaszanych telefonicznie
i pisemnie
* identyfikacja
problemów, analiza błędów i rozwiązywanie problemów przez telefon i e-mail
* oferowanie
klientom rozwiązań Cross- und Upselling (produkty dodatkowe)
* przekazywanie
technicznych raportów/zgłoszeń do technicznego wsparcia na poziomie 2
* prowadzenie
dokumentacji zapytań technicznych i zastosowanych rozwiązań
Wymagania
* wysokie
zorientowanie na potrzeby klienta i wyjątkowa mentalność serwisowa
* pewność siebie i
umiejętność prowadzenia rozmów z klientami (postawa pro-kliencka)
* wysokie poczucie
odpowiedzialności oraz umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach
* zorientowanie na
cele i samodzielność
* komunikatywność
i umiejętność pracy w zespole
* wykształcenie
informatyczne lub temu odpowiadające doświadczenie w zakresie rozwiązywania
problemów informatycznych
* umiejętność
logicznego i skutecznego wyszukiwania źródeł problemów
* dobra znajomość
języka angielskiego niezbędna w rozumieniu anglojęzycznych materiałów
szkoleniowych oraz kontaktu z klientami
* Znajomość
systemów: Mac OS, Windows OS i Linux
(mile widziane)
* doświadczenie w
telefonicznej obsłudze klienta mile
Kontakt
Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesyłanie aplikacji
z zaznaczeniem numeru referencyjnego na podany adres e-mail:
a.szuchnik@olympiapolska.pl