Serwis Praca za granicą - ogłoszenia - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 2010-08-18

Pracownik ds. wsparcia technicznego - Niemcy

Strona www: www.olympia.pl
Kraj: Niemcy

Olympia Polska jest firmą doradczą działającą na rynku HR, posiadającą wieloletnie doświadczenie we wszystkich sektorach biznesu. Dzięki wiedzy i doświadczeniu zespołu świadczy wysokiej jakości usługi z zakresu doradztwa personalnego, pracy tymczasowej i outsourcingu. Dla klienta, renomowanej firmy z siedzibą w Berlinie, w ramach rekrutacji stałej pilnie poszukuje osoby gotowej do podjęcia pracy w najbliższym możliwym terminie. Stanowisko: PRACOWNIK DS. WSPARCIA TECHNICZNEGO (IT) W NIEMCZECH (ze znajomością j. polskiego i angielskiego umożliwiającego swobodną komunikację).

AS/HD/07/10

Berlin

 

Oferta:          

 

    * opieka nad klientem w obszarze IT dla firmy będącej liderem na rynku desktopów i notebooków 

    * szeroki i interesujący zakres obowiązków

    * godziny pracy poniedziałek – piątek 8.00 – 18.30, 8 dziennie

    * 1500 EURO brutto włącznie z bonusem

    * Możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowym środowisku pracy

    * Możliwości dalszego kształcenia (rozwoju) 

 

Zadania                     

 

    * opieka nad klientem i  sprawne rozwiązywanie problemów dla wymagających użytkowników komputerów osobistych i notebook’ów w języku polskim

    * profesjonalne podejście oraz fachowe rozwiązywanie zapytań klientów zgłaszanych telefonicznie i pisemnie

    * identyfikacja problemów, analiza błędów i rozwiązywanie problemów przez telefon i e-mail

    * oferowanie klientom rozwiązań Cross- und Upselling (produkty dodatkowe)

    * przekazywanie technicznych raportów/zgłoszeń do technicznego wsparcia na poziomie 2

    * prowadzenie dokumentacji zapytań technicznych i zastosowanych rozwiązań

 

Wymagania 

                       

    * wysokie zorientowanie na potrzeby klienta i wyjątkowa mentalność serwisowa 

    * pewność siebie i umiejętność prowadzenia rozmów z klientami (postawa pro-kliencka)

    * wysokie poczucie odpowiedzialności oraz umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach

    * zorientowanie na cele i samodzielność

    * komunikatywność i umiejętność pracy w zespole

    * wykształcenie informatyczne lub temu odpowiadające doświadczenie w zakresie rozwiązywania problemów informatycznych

    * umiejętność logicznego i skutecznego wyszukiwania źródeł problemów

    * dobra znajomość języka angielskiego niezbędna w rozumieniu anglojęzycznych materiałów szkoleniowych oraz kontaktu z klientami

    * Znajomość systemów: Mac OS, Windows OS i  Linux (mile widziane)

    * doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta mile

 

Kontakt 

                       

Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesyłanie aplikacji z zaznaczeniem numeru referencyjnego na podany adres e-mail:

 

a.szuchnik@olympiapolska.pl


data ostatniej modyfikacji: 2010-08-04 15:52:36
Komentarze
 
Polityka Prywatności