Morele.net to największy w Polsce sklep e-commerce z elektroniką użytkową. Dzięki koncentracji na nowoczesnych technologiach oraz ciągłemu usprawnianiu struktury organizacyjnej firma z roku na rok utrzymuje wysoką dynamikę wzrostu na poziomie kilkudziesięciu procent. Wartości które spajają naszą ponad 200 osobową załogę to otwartość, prawość i koleżeńskość.
W związku z dynamicznym rozwojem firmy oraz wdrażaniem nowych projektów poszukujemy młodych, ambitnych i zaangażowanych pracowników do Działu Obsługi Klienta na stanowisko:
Specjalisty ds. Obsługi Klienta na Infolinii
Nie wymagamy od Ciebie doświadczenia, jedynie pasji i chęci rozwoju – w zamian przekażemy ogromną wiedzę i cenne umiejętności, które wykorzystasz pnąc się po szczeblach kariery w Morele.net .
Współtwórz z nami Morele.net - najszybciej rozwijający się sklep internetowy. APLIKUJ!
Zakres obowiązków:
- Telefoniczna obsługa Klienta (połączenia przychodzące od Klientów)
- Pomoc w realizacji zamówień
Wymagania
- Status studenta lub ucznia (warunek konieczny)
- Wykształcenie minimum średnie
- Dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie
- Praca w systemie zmianowym (elastyczny czas pracy, dostosowany do możliwości pracownika)
- Możliwość rozwoju i awansu do innych działów
- Pracę w zgranym zespole i miłej atmosferze
- Ciekawą i pełną wyzwań pracę w biurze w centrum Krakowa
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Dofinansowanie do karty multisport
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji na adres e-mail: rekrutacja@morele.net
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. 2002 r. , Nr 101, poz. 926 z późn. zm.).
dodane przez morele.net