Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 2016-06-09

Młodszy Specjalista ds.Obsługi Klienta (Medical Assistance)

Dla naszego Klienta, wiodącego dostawcy usług assistance na polskim rynku. Poszukujemy otwartych, komunikatywnych i wesołych osób ze znajomością języków obcych do Zespołu Medical Assistance. Doświadczenie zawodowe nie jest wymagane!

W związku z dynamicznym rozwojem biznesu i struktur naszego Klienta poszukujemy Młodszych Specjalistów ds. Obsługi Klienta (Medical Assistance). 

Opis Stanowiska
  • Praca w zespole Contact Center dedykowanym do bezpośredniej obsługi Klientów posiadających ubezpieczenie Medical Assistance (np. na czas podróży).
  • Obsługa połączeń przychodzących (nie sprzedaż), np. zapytanie o polisę, zakres świadczeń; sytuacje awaryjne w podróży, itp.
  • Przyjmowanie zgłoszeń od Klientów i koordynacja działań zgodnie z ogólnie przyjętymi procedurami.
  • Weryfikacja posiadanych polis przez Klientów.
  • Koordynacja działań mająca na celu pomoc w sytuacji awaryjnej Ubezpieczonemu (np. udzielenie mu informacji, wizyta lekarska czy hospitalizacja).
Wymagania
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (gotowość do rozmów w języku angielskim przez telefon). 
  • Doświadczenie zawodowe nie jest wymagane!
  • Łatwość w prowadzeniu rozmów, komunikatywność, otwartość.
  • Zaangażowanie w powierzone zadania i odpowiedzialność za ich realizację.
  • Gotowość do pracy w trybie zmianowym, po okresie wdrożenia. 
  • Komunikatywna znajomość drugiego języka: włoskiego lub niemieckiego lub francuskiego lub hiszpańskiego (mile widziane).
Oferujemy
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz premie kwartalne.
  • Możliwość zwiększenia wynagrodzenia dla osób ze znajomością dodatkowych języków obcych. 
  • Konkursy miesięczne.
  • Wspaniałą atmosferę pracy oraz możliwość rozwoju zawodowego w strukturach firmy.
  • Pracę w dogodnej lokalizacji na Mokotowie.
  • Pracę dla jednej z najbardziej rozpoznawalnych marek - wiodącego dostawcy usług assistance na polskim rynku.
  • Bardzo bogaty pakiet socjalny:
    • prywatną opiekę medyczną,
    • kartę żywieniową do wykorzystania w stołówce pracowniczej, restauracjach, barach i innych punktach gastronomicznych,
    • ubezpieczenie na życie,
    • możliwość nauki wybranego języka obcego,
    • dodatkowe świadczenia (bilety do kin, teatrów, karnety sportowe, dofinansowanie do wczasów, bony do wybranych sklepów). 

dodane przez martaszymanska


data ostatniej modyfikacji: 2016-05-10 11:40:09
Komentarze
 
Polityka Prywatności