Data ważności ogłoszenia: 2016-06-09
Młodszy Specjalista ds.Obsługi Klienta (Medical Assistance)
Dla naszego Klienta, wiodącego dostawcy usług assistance na polskim rynku. Poszukujemy otwartych, komunikatywnych i wesołych osób ze znajomością języków obcych do Zespołu Medical Assistance. Doświadczenie zawodowe nie jest wymagane!
W związku z dynamicznym rozwojem biznesu i struktur naszego Klienta poszukujemy Młodszych Specjalistów ds. Obsługi Klienta (Medical Assistance).
Opis Stanowiska - Praca w zespole Contact Center dedykowanym do bezpośredniej obsługi Klientów posiadających ubezpieczenie Medical Assistance (np. na czas podróży).
- Obsługa połączeń przychodzących (nie sprzedaż), np. zapytanie o polisę, zakres świadczeń; sytuacje awaryjne w podróży, itp.
- Przyjmowanie zgłoszeń od Klientów i koordynacja działań zgodnie z ogólnie przyjętymi procedurami.
- Weryfikacja posiadanych polis przez Klientów.
- Koordynacja działań mająca na celu pomoc w sytuacji awaryjnej Ubezpieczonemu (np. udzielenie mu informacji, wizyta lekarska czy hospitalizacja).
Wymagania - Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (gotowość do rozmów w języku angielskim przez telefon).
- Doświadczenie zawodowe nie jest wymagane!
- Łatwość w prowadzeniu rozmów, komunikatywność, otwartość.
- Zaangażowanie w powierzone zadania i odpowiedzialność za ich realizację.
- Gotowość do pracy w trybie zmianowym, po okresie wdrożenia.
- Komunikatywna znajomość drugiego języka: włoskiego lub niemieckiego lub francuskiego lub hiszpańskiego (mile widziane).
Oferujemy - Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze.
- Atrakcyjne wynagrodzenie oraz premie kwartalne.
- Możliwość zwiększenia wynagrodzenia dla osób ze znajomością dodatkowych języków obcych.
- Konkursy miesięczne.
- Wspaniałą atmosferę pracy oraz możliwość rozwoju zawodowego w strukturach firmy.
- Pracę w dogodnej lokalizacji na Mokotowie.
- Pracę dla jednej z najbardziej rozpoznawalnych marek - wiodącego dostawcy usług assistance na polskim rynku.
- Bardzo bogaty pakiet socjalny:
- prywatną opiekę medyczną,
- kartę żywieniową do wykorzystania w stołówce pracowniczej, restauracjach, barach i innych punktach gastronomicznych,
- ubezpieczenie na życie,
- możliwość nauki wybranego języka obcego,
- dodatkowe świadczenia (bilety do kin, teatrów, karnety sportowe, dofinansowanie do wczasów, bony do wybranych sklepów).
dodane przez martaszymanska
data ostatniej modyfikacji: 2016-05-10 11:40:09