Praca na stanowisku biurowym z wykorzystaniem technik informatycznych - przygotowywanie umów - przyjmowanie zgłoszeń drogą elektroniczną - kontrola zgodności z warunkami umów - praca z programami ubezpieczeniowymi - rozliczenia okresowe wniosków/zgłoszeń - wystawianie dokumentów finansowych - raportowanie wyników sprzedaży - opieka nad klientami.
• Wymagana bardzo dobra znajomość pracy z komputerem i elektronicznymi formami komunikacji.
• Mile widziane doświadczenie w zagadnieniach branży TSL i/lub ubezpieczeniowych oraz uprawnienia nadane przez PUNU/KNUiFE lub nr z rejestru KNF.
• Język angielski będzie dodatkowym atutem.
• Chęć rozwoju osobistego wraz z firmą!
• pracę przy zagadnieniach krajowych i międzynarodowych ubezpieczeń
• szkolenia wprowadzające
• możliwość rozwoju
• płace adekwatną do wyników
Proszę o przesyłanie CV i listu motywacyjnego tylko na adres e-mail: praca (at) atrasel.pl Prosimy o załączenie klauzuli: 'Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z 2002 roku o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. Nr 101 poz, 926 ze zmianami)'.
dodane przez 32